Bellamy brothers
Fra : Ukendt

Dato : 14-07-05 17:42

Hejsa

Jeg har efterhånden søgt på samtlige cd-shops ( danske, hvilket det skal
være ). Jeg leder efter en cd evt. opsamling med dem, hvor nummeret "Inside
of my guitar" er på.

Jeg har original-pladen fra ´76, men synes ikke at kunne finde ud af om den
er udgivet på cd.

Nogen der kan hjælpe ?

Mvh
Jan Rysz

Fra : Morten Steen

Dato : 14-07-05 21:50

> Nogen der kan hjælpe ?

Skulle ikke være det store problem at få den i udlandet i hvert fald.
Brug www.gemm.com, og søg på den dér. Jeg fandt mindst 20 forskellige
onlinebutikker der havde den på CD.

Morten

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-05 22:43

> Skulle ikke være det store problem at få den i udlandet i hvert fald.
> Brug www.gemm.com, og søg på den dér. Jeg fandt mindst 20 forskellige
> onlinebutikker der havde den på CD.

Nu læste du jo så ikke at det skulle være i DK ( har ikke Visa, og kan
heller ikke få det lige foreløbig )

Mvh
Jan Rysz

Fra : Morten Steen

Dato : 14-07-05 23:08

> Nu læste du jo så ikke at det skulle være i DK ( har ikke Visa, og kan
> heller ikke få det lige foreløbig )

DET er sandt. MEN til gengæld ved vi så den findes på CD. Mon ikke i hvert
fald Øresneglen kan bestille den hjem til dig? :)

Morten

Fra : Sune Salminen

Dato : 14-07-05 23:18

Morten Steen wrote:

> DET er sandt. MEN til gengæld ved vi så den findes på CD. Mon ikke i
> hvert fald Øresneglen kan bestille den hjem til dig? :)
>
> Morten

Hurra for Øresneglen!

Øresneglen er noget af det bedste ved at bo i Valby. Ja, og så Valby
Grill og Phenix Pizzaria.
Og søndagsåben Irma. Og at alle mine naboer er døve, ældre mennesker.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk