Bikstok tekster
Fra : Fatter Brik

Dato : 14-07-05 09:08

er der nogen der kan hjælpe med teksterne til Over stok og sten?

på forhånd tak!

:)

Fra : Steen Schmidt

Dato : 14-07-05 12:49

Fatter Brik wrote:

> er der nogen der kan hjælpe med teksterne til Over stok og sten?

De står i albummet, gør de ikke?

Mvh
Steen

Fra : Fatter Brik

Dato : 14-07-05 13:00

nu ved jeg godt at folk vil kaste sig over mig, men albummet hat jeg altså
hentet på nettet...fra Føtex hjemmeside, det er betalt med 80 kr. så jeg er
ingen skurk...men når man henter på nettet for man ikke skanninger af
covers......

håber at der er nogen der kan smide dem op, eller smide et link.

på forhånd tak.

:)

Fra : Mikkel Westh

Dato : 14-07-05 13:28

"Fatter Brik" <Fatter@brik.dk> wrote in message
> [...]
> covers......
>
> håber at der er nogen der kan smide dem op, eller smide et link.

Jeg kan scanne dem til dig i aften, og maile dem til dig.

Mvh. Mikkel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-07-05 21:24

"Fatter Brik" <Fatter@brik.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der kan hjælpe med teksterne til Over stok og sten?
>
> på forhånd tak!
>
> :)

Er deres rigtige navn ikke "Big Støj Møj System" ???

Kunne ikke lade være.