gigants of rock
Fra : keldo

Dato : 13-07-05 19:59

Jeg vil gerne bidrage med følgende oplevelse af GoR.

Hammerfall gad jeg ikke høre.
Min første heavy koncert var Accept i Falkoner teateret på Russian Roulette
Touren i firserne. Derfor nød jeg virkelig Accepts "greatest hits" optræden
i søndags. Slayer var det første band jeg stage-divede til i Saga, på deres
South of Heaven tour. I søndags var de da skuffende - hvorfor forlod de
scenen efter hvert nummer? De egner sig vist mest til indendørskoncerter med
lavt til loftet.
Rammstein havde jeg ikke set før og er kun for ganske nyeligt, begyndt at
høre dem - jeg syntes de var xtremt fede live. Rammstein er det eneste jeg
gider høre i øjeblikket. Jeg syntes det er ekstra fedt at de synger på
tysk - noget nyt for mig.
Øl problemet skulle ifølge Ekstra Bladet blive løst til næste år.

Fra : Giraf

Dato : 13-07-05 21:59

> Øl problemet skulle ifølge Ekstra Bladet blive løst til næste år.

Lyder godt, kan høre næsten alt metal sålænge der er øl ;)

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 13-07-05 22:43

> [...]
> tysk - noget nyt for mig.
> Øl problemet skulle ifølge Ekstra Bladet blive løst til næste år.

Jeg synes derimod Rammstein var utrolig skuffende og at Slayer var
pissefede. Kunne godt lide, at deres børn stod og kiggede på fra siden og at
Kerry lige skulle have en kop kaffe eller te på et tidspunkt.
Rammstein synes jeg var dårlig sat i stand lydmæssigt (f.eks. den primitive
guitar-melodi i slutningen af "Amerika" kunne jeg slet ikke høre). Till's
stemme kunne jeg næsten ikke høre, og det jeg kunne høre lød ikke særlig
godt. De skal fandeme kunne præstere mere end noget fyrværkeri før de
fortjener at være hovednavnet.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 16-07-05 23:16

> [...]
> stemme kunne jeg næsten ikke høre, og det jeg kunne høre lød ikke særlig
> godt. De skal fandeme kunne præstere mere end noget fyrværkeri før de

Ja vokalen var ikke så tydelig ved Rammstein, men det var værre ved
slayer, hvor man i første halvdel af koncerten ikke kunne høre andet end
stortrommer... man kunne sådan lige fornemme hvilke sange de spillede,
men det var bare et BUMBUMBUMBUMBUMBUMBUMBUMBUM helvede at høre på...

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 18-07-05 00:21

> [...]
> stortrommer... man kunne sådan lige fornemme hvilke sange de spillede, men
> det var bare et BUMBUMBUMBUMBUMBUMBUMBUMBUM helvede at høre på...

Hmm... Jeg stod oppe foran og der var lyden perfekt... Jeg kunne sgu høre
det hele...