Sangen med de mange forskellige ben
Fra : Ivar Madsen

Dato : 11-07-05 14:51

Kan i hjælpe med hvilken barne stjerne der for +mange år siden lavede det
her nummer med alle de forskellige folkeslags mærkelige ben?

Hvornår var det hun lavede det nummer?

Ivar Madsen

Fra : Eva Schmidt

Dato : 11-07-05 15:37

"Ivar Madsen" <spam.news.cc@milli.dk> skrev i en meddelelse

> Kan i hjælpe med hvilken barne stjerne der for +mange år siden lavede det
> her nummer med alle de forskellige folkeslags mærkelige ben?

> [...]

Umiddelbart tænker jeg på "Jeg har set en rigtig negermand" med Lille Bo,
men det kan godt være, det er forkert.
mvh Eva

Fra : Max

Dato : 11-07-05 15:39

Hej

> Kan i hjælpe med hvilken barne stjerne der for +mange år siden lavede det
> her nummer med alle de forskellige folkeslags mærkelige ben?

Pusle Helmut

Mvh Max

Fra : Eva Schmidt

Dato : 11-07-05 15:39

> Hej

> Pusle Helmut
>

> Mvh Max

Det er nok mere sandsynligt end mit gæt med Lille Bo.
Men hvad hed sangen, kan du huske det?

mvh Eva

Fra : Poul Erik

Dato : 12-07-05 00:10

On Mon, 11 Jul 2005 16:38:34 +0200, "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk>
wrote:

>"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

>Det er nok mere sandsynligt end mit gæt med Lille Bo.
>Men hvad hed sangen, kan du huske det?

Var der ikke noget med Tu tu tusind ben, men hvad den hed,kan jeg ikke
huske.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-07-05 23:32

Poul Erik wrote:

> Var der ikke noget med Tu tu tusind ben, men hvad den hed,kan jeg ikke
> huske.

Nej, det er "Jeg har set en rigtig negermand" jeg tænker på.
Jeg skulle gerne se om jeg kan finde en CD med den på inden weekenden.
Min niece har en del af den som "ringe tone" på mobilen, og så vil jeg bare
spille den hele for hende, sidst vi var sammen, fik jeg indtryk af at det
er en mangel i hindes kultrualle opdragelse, og det kan vi jo ikke have

Ivar Madsen

Fra : Karina

Dato : 13-07-05 02:08

> Jeg skulle gerne se om jeg kan finde en CD med den på inden weekenden.

Prøv den her: http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=album&albumid=144752

Mvh
Karina

Fra : Esben I.

Dato : 13-07-05 22:47

Ivar Madsen wrote:
(snip)
> er en mangel i hindes kultrualle opdragelse, og det kan vi jo ikke have

Godt, du ikke skrev i dk.kultur.sprog
Så havde du fået røde streger, men intet svar

mvh
Esben I.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 13-07-05 23:34

Esben I. skrev:
> Godt, du ikke skrev i dk.kultur.sprog
> Så havde du fået røde streger, men intet svar

Vrøvl.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ivar Madsen

Dato : 13-07-05 23:42

Esben I. skrev i dk.kultur.musik:

> Godt, du ikke skrev i dk.kultur.sprog
> Så havde du fået røde streger, men intet svar

Hvorfor skulle jeg dog ikke få svar i kultur.sprog gruppen?

Ivar Madsen
Hjælp til med at få overblik over CC's ADSL priser på
http://milli.dk/index.php/CC_ADSL_priser

Fra : Esben I.

Dato : 14-07-05 21:28

> Hvorfor skulle jeg dog ikke få svar i kultur.sprog gruppen?

De kigger på din stavning.....no offence

mvh
Esben I.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 15-07-05 10:26

Esben I. wrote:

> De kigger på din stavning.....no offence

Flere af den gruppes bruger ved godt at jeg er ordblind, og kunne ikke
drømme om at kommentere den.

Fra : Karina

Dato : 11-07-05 16:39

> Kan i hjælpe med hvilken barne stjerne der for +mange år siden lavede
det
> her nummer med alle de forskellige folkeslags mærkelige ben?

Jeg tror, det var Lille Bo og Familien Andersen med nummeret "Jeg har set
en
rigtig negermand".

Teksten var noget lignende:

Jeg har set en rigtig negermand
Og han var så sort i hovedet som en tjærespand
Han sa'e så mange mærkelige ting
Og i næsen havde han en kæmpe ring

Jeg spurgte ham, hvad er du da for en
Hvorfor har du da ingen sko på dine ben?
Han svarede så og sagde så disse ord
Af ordene forstod jeg ikke spor.

(en masse volapyk)

Jeg har set en indianermand
Og han var så rød i hovedet som en ildebrand
???
???

Jeg spurgte ham, hvad er du da for en?
Hvorfor har du de streger op af dine ben?
Han svarede så og sagde så disse ord
Af ordene forstod jeg ikke spor

Osv...

> Hvornår var det hun lavede det nummer?

Hvis det er den, du tænker på, er den vist fra 1970.

Mvh
Karina

Fra : Holst

Dato : 11-07-05 16:56