REM - hwa er det for noget ??
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-05 19:14

HVAD ER REM ???

I en anden tråd er der nogen som taler om en gruppe eller sanger som hedder
REM. Nogen der ved hvad det er for noget.

Hilsen Åge

Fra : Carl Drud

Dato : 10-07-05 19:15

Åge Halldorsson wrote:

> I en anden tråd er der nogen som taler om en gruppe eller sanger som hedder
> REM. Nogen der ved hvad det er for noget.

Et amerikansk rockband.

Carl

Fra : Søren Nielsen

Dato : 10-07-05 19:19

Åge Halldorsson wrote:
> HVAD ER REM ???
>
> I en anden tråd er der nogen som taler om en gruppe eller sanger som
> hedder REM. Nogen der ved hvad det er for noget.
>
> Hilsen Åge

http://www.remhq.com/flash/index.html

Søren

Fra : Anders

Dato : 10-07-05 19:47

> [...]
> hedder
> REM. Nogen der ved hvad det er for noget.

Hej Åge

Rapid Eye Movement, en tilstand du kommer i når du er i den alder dybeste
søvn.

Gruppens musik tror jeg ikke falder i din smag, Åge. Vi snakker
ring-i-næsen-musik, og ikke schalger skønsang.

Mvh Anders

Fra : AJC

Dato : 10-07-05 21:16

"Anders" <andersvalenFjErN@mail.dk> wrote in

> [...]
>
> Gruppens musik tror jeg ikke falder i din smag, Åge. Vi snakker
> ring-i-næsen-musik, og ikke schalger skønsang.

Deres "Automatic for the people" er ihvertfald ikke ring-i-næsen-musik.
Jeg har de fleste af deres albums og nyder mange af deres numre. Bare synd
at de er kommunister, men hvilke "kunstnere" er ikke det?

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-07-05 21:28

AJC wrote:

> Deres "Automatic for the people" er ihvertfald ikke ring-i-næsen-musik.
> Jeg har de fleste af deres albums og nyder mange af deres numre. Bare synd
> at de er kommunister, men hvilke "kunstnere" er ikke det?

Jeg har set tagpap der har større politisk abstraktionsevne end dig.
Hvis du endeligt skal spamme uvedkomne grupper som dk.kultur.musik med
off-topic "politiske" kommentarer, kunne du så ikke gøre os alle en
tjeneste og læse lidt om de forskellige begreber, ideologier,
synspunkter osv. først? Du vrøvler. Det er ikke fordi jeg er enig eller
uenig med dig politisk. Det er fordi du vrøvler.

/David

Fra : bonfils

Dato : 11-07-05 13:27

> Jeg har set tagpap der har større politisk abstraktionsevne end dig.

LOL

--
bonfils
http://kim.bonfils.com

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-07-05 21:26

Anders wrote:

> Rapid Eye Movement, en tilstand du kommer i når du er i den alder dybeste
> søvn.

REM-søvn er ikke den dybeste søvn. REM-søvn er relativt overfladisk søvn.

/David

Fra : Anders

Dato : 11-07-05 00:08

> REM-søvn er ikke den dybeste søvn. REM-søvn er relativt overfladisk søvn.

Fair nok, hvad ved jeg... Det lyd meget rigtigt da jeg skrev det...

/Anders

Fra : C. Stensgaard

Dato : 11-07-05 09:30

LOL

De taler som de har forstand - godt brølt løve

--
Venlig hilsen

Claus Stensgaard

// der er en bindestreg for meget i adressen !

Fra : Rune Jensen

Dato : 11-07-05 10:28

David Rasmussen wrote:

> REM-søvn er ikke den dybeste søvn. REM-søvn er relativt overfladisk søvn.
>
> /David

Det er også kendt som drømme søvnen

-Rune Jensen

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 11-07-05 23:05

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> mælte sligt:

>HVAD ER REM ???
>
>I en anden tråd er der nogen som taler om en gruppe eller sanger som hedder
>REM. Nogen der ved hvad det er for noget.

http://media.quands.com/question.gif

/Rasmus
--
"Den har jo ingen tilbagetrædning til slukning af hastighed!"