Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon Nikor 35-105 AD-D linse
Fra : Jan Andersen

Dato : 04-06-01 10:12

Davs....

Hvordan performer denne linse sammenlignet med en 28-80..

Den skal primært bruget til portræt og landskaber....og skal sidde på en
F80 kamera...

--
Venlig hilsen / With kind regards

Jan Andersen

Fra : Fototal.dk

Dato : 04-06-01 10:39

> Hvordan performer denne linse sammenlignet med en 28-80..

Du bør lægge mærke til at der er meget stor forskel på 28 og 35 mm.
Personligt kunne jeg ikke leve med en 35 mm som mindste brændvidde.

Mvh: Finn.

Fra : Bjorn Pedersen

Dato : 04-06-01 14:30

Jan Andersen <jea@vip.cybercity.dk> wrote:
: Davs....

: Hvordan performer denne linse sammenlignet med en 28-80..

: Den skal prim?rt bruget til portr?t og landskaber....og skal sidde p? en
: F80 kamera...

Hva med Nikons 28-105/3.5-4.5? Denne har vel erstattet 35-105'en.

-Bjørn
Bjørn Pedersen
Email: bp@omegav.ntnu.no

Fra : Thomas Hartig Brauns~

Dato : 06-06-01 23:13

Hej

Jeg har en 28-105 på min F80. Det kan varmt anbefales! Den er lidt pebret,
men prøv Platan Foto (3700 kr), da jeg fortalte at de kunne sælge det til
den pris i Kamerahuset (ellers fås den her til den pris). Prøv ellers på
DBA, der er den set til billige penge (du får et andet kamerahus med i
prisen).

Thomas