Giant of Rock - Billetter???
Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 09-07-05 19:03

Hej,

Jeg var i tvivl om at gå til GOR, men nu ser jeg at mine gamle metal-helte
ACCEPT er på!!!!!!!!!

Da det er for sent at købe via billetnet vil jeg spørge om der er nogen der
ved hvor mange billetter der er tilbage? Eller om der er nogen tilbage?
- Bare for ikke at gå forgæves ved indgangen

Mvh,
Anders

Fra : Dag Stinus

Dato : 09-07-05 19:45

"Anders C. Nielsen" <acn77@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> tilbage?
> - Bare for ikke at gå forgæves ved indgangen

Iflg. koncertarrangørens hjemmeside www.concerts.dk så sælges der billetter
ved indgangen fra kl. 12.

Venlig hilsen
Dag Stinus, som er ved at varme op med Accepts dobbelt-live CD "All Areas -
Worldwide"

Fra : S. Sørensen

Dato : 09-07-05 19:54

> [...]
> ved hvor mange billetter der er tilbage? Eller om der er nogen tilbage?
> - Bare for ikke at gå forgæves ved indgangen

Snakkede med en af dem som er med til, at arrangere skidtet da jeg arbejder
klods op af igår, og der er stadigvæk billetter, så kom glad.
Det gør vi andre. Jeg er personligt glad for, at det er Accept og ikke
Motorhead =)

Steinbjørn

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 09-07-05 20:07

> [...]
> klods op af igår, og der er stadigvæk billetter, så kom glad.
> Det gør vi andre. Jeg er personligt glad for, at det er Accept og ikke

Tak....
Ja, det er jeg sgu også!

Anders

Fra : Giraf

Dato : 09-07-05 21:44

Anders C. Nielsen wrote:

> Tak....
> Ja, det er jeg sgu også!

Musikken er jeg ligeglad med, men gad da godt opleve ham der Lemmy.
Taget fra deres website:

"When you're dealing with a warhorse like Lemmy it's not easy to discuss
typical normal healthy things such as a balanced diet and proper fluid
intake," said manager Todd Singerman. "Look, one time when I spoke to
him about the importance of vegetables in a diet, he looked me straight
in the eye and said "what are you talking about Todd! These crisps here
are part of the vegetable food group!" So imagine telling him he needs
to drink more water because it's a crazy hot summer in Europe! Although
in fairness to Lemm he did start making an effort by adding extra
ice-cubes to his Jack and coke".