Musik fra nyeste TV2-reklame med Telia Exp~
Fra : Per

Dato : 05-07-05 23:11

Hej gruppe,

Beklager meget, men fruen har pålagt mig at finde ud af, hvad den musik
hedder, som Telia Express bruger i sin nyeste reklame med hende
kineserpigen på stylter

Jeg har Googlet og Googlet uden at finde svaret så nu håber jeg, at
eksperterne her kan hjælpe for husfredens skyld.

Per

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-07-05 23:17

Per skrev:

> Hej gruppe,
>
> Beklager meget, men fruen har pålagt mig at finde ud af, hvad den
> musik hedder, som Telia Express bruger i sin nyeste reklame med hende
> kineserpigen på stylter

hmmm Brother Louie med Modern Talking (hvis det er den "jeg er ui ui
ui")

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Per

Dato : 05-07-05 23:35

Ivan V. Klattrup < ivan.klattrup@gmail.com > skrev følgende:

> hmmm Brother Louie med Modern Talking (hvis det er den "jeg er ui ui
> ui")

Hold da helt kaje ... Det var godtnok hurtig ekspedition !

Jo - det er den rigtige melodi.

1000 tak for hjælpen, Ivan !

Per

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-07-05 00:07

Ivan V. Klattrup wrote:

> hmmm Brother Louie med Modern Talking (hvis det er den "jeg er ui ui
> ui")

Husker jeg forkert, eller ender reklamen ikke også med, at der synges
"modern talking"?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-07-05 00:22

Lars Stokholm skrev:

> Husker jeg forkert, eller ender reklamen ikke også med, at der synges
> "modern talking"?

Ved det ikke, gættede mig til at den "ui'en" måtte være den nyeste.
http://selvbetjening.mymobile.dk/oplev/xpress?csref=_xpress0507teliadk

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Lars Jensen

Dato : 09-07-05 20:26

Lars Stokholm wrote:

> Husker jeg forkert, eller ender reklamen ikke også med, at der synges
> "modern talking"?

Korrekt

Lars B