Hvem synger kor ?
Fra : EnjoyNews

Dato : 04-07-05 22:21

Har lige et kor spørgsmål mere.

Denne gang har jeg virkelig ledt på alt hvad jeg kunne finde på nettet, uden
svar.

Hvem synger kor på Only The Lonely med Roy Orbison ?
Det er det meget karakteristiske kor der synger "dum dum dum dum du du ah" i
starten af sangen.
Det lyder ikke som om at det er Roy him self. Måske synger han en af
stemmerne, men i hvert fald ikke hovedstemmen i koret.

Fra : Carsten D Andersen

Dato : 04-07-05 22:52

"EnjoyNews" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> uden
> svar.
>
> Hvem synger kor på Only The Lonely med Roy Orbison ?

Håber dette kan hjælpe:
http://www.geocities.com/orbisonarchive/Historytwo2.html

VH
/Carsten

Fra : EnjoyNews

Dato : 05-07-05 09:43

"Carsten D Andersen" <dettmaring@fjerndettestofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:42c9af7c$0$21451$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...

> "EnjoyNews" <a@a.dk> skrev i en meddelelse

> Håber dette kan hjælpe:
> http://www.geocities.com/orbisonarchive/Historytwo2.html
>
> VH
> /Carsten

Jo, det ser ud til at det er Joe Melson og Anite Kerr singers.
Joe Melson er jo manden der har skrevet og produceret den, så det passer nok
meget godt.

Tusind tak.