Hvor er det bare skod med Live8....
Fra : Brizz

Dato : 03-07-05 00:48

fordi jeg ikke kan se en skid af det.Har ingen danske kanaler og alle de
US kanaler jeg har sender det ikke... *Grrr*

Så er det sq depri at læse om hvor fedt det er osv osv...øvsus bøvsus

Brian
---
www.fotob.dk

Pilots witout fuel are pedestrians

Fra : Iddqd

Dato : 03-07-05 09:27

Brizz wrote:
> fordi jeg ikke kan se en skid af det.Har ingen danske kanaler og alle de
> US kanaler jeg har sender det ikke... *Grrr*
>
> Så er det sq depri at læse om hvor fedt det er osv osv...øvsus bøvsus

Bittorrent, du finder vist rigtig meget af koncerterne derude. Det
første var der allerede inden de var færdige med de sidste bands. Om det
er lovligt skal jeg dog ikke sige, faldt bare over dem da jeg ville
downloade et par demoer og hvordan kvaliteten er ved jeg heller ikke.

Mvh

Bruno