Kan ikke huske filmtitel
Fra : Ukendt

Dato : 14-07-05 17:32

Hej,

I kender sikkert godt det at man kommer i tanker om et brudstykke af en film
man har set - men man kan bare ikke huske hvilken...
Jeg er blevet så frustreret at jeg nu forsøger her.
Det eneste jeg husker er, at to mænd sidder i en bil. Passageren
(hovedpersonen så hudt jeg visker) slår føreren ned med en pistol hvorefter
føreren tilsyneladende besvimer. Passageren ser lidt på føreren - og spørger
så noget i retning af: "Are you faking it?" hvorefter føreren sætter sig
lidt op og siger noget i retning af "Yeah - I am" - hvorpå passageren slår
ham hårdt igen så han besvimer.

Det er ikke meget at gå efter - og jeg ved ikke hvorfor jeg er kommet i
tanker om denne sekvens. Jeg mindes at jeg fandt sekvensen meget morsom -
men jeg mener ikke at filmen var en komedie.
Jeg har forsøgt at søge på IMDB - men kan ikke finde den rigtige...

Håber en herinde kan hjælpe

Mvh Wilma

Fra : Silver

Dato : 14-07-05 19:52

> men jeg mener ikke at filmen var en komedie.
> Jeg har forsøgt at søge på IMDB - men kan ikke finde den rigtige...

http://www.imdb.com/title/tt0118883/

Mel Gibson der sætter sig i bilen hvor Agent Lowry overvåger Alice Sutton og
derefter nakker ham med pistolen efter han har truet med at dræbe ham hvis
han rører hende.

Mvh
Silver.

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-05 21:10

> [...]
> og
> derefter nakker ham med pistolen efter han har truet med at dræbe ham hvis

Naturligvis! - Tusind tak for hjælpen - nu kan jeg sove trygt igen
Kanon film iøvrigt...

Mvh Wilma

Fra : Per Andersen

Dato : 22-07-05 10:17

conspiracy theory med Mel Gibson og Julia Roberts - god film iøvrigt

per

Fra : AJC

Dato : 22-07-05 10:37

"Per Andersen" <perand@c.dk> wrote in news:42e0b991$0$64202
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> conspiracy theory med Mel Gibson og Julia Roberts - god film iøvrigt

Ja, fremragende film.