God biograf i Nordjylland?
Fra : Charlotte

Dato : 12-07-05 23:19

Hej med jer

Vi skal på ferie i Nordjylland og kan ikke vente til efter ferien med at se
Batman Begins (og den går tilsyneladende kun i Imperial indtil beg. af
august). Men hvor skal vi se den? Vi kan godt lide gode sæder, lækker lyd og
super billedkvalitet på stort lærred.

Vi skal på ferie i Aalborg og omkring Aarhus, men er klar til at køre
relativt langt for en god oplevelse. Hvor skal vi bestille billetter til?
Gode råd modtages med kyshånd!

Charlotte :)

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-07-05 23:52

"Charlotte" <no@mails.please> skrev i en meddelelse

> Vi skal på ferie i Aalborg og omkring Aarhus, men er klar til at køre
> relativt langt for en god oplevelse. Hvor skal vi bestille billetter til?
> Gode råd modtages med kyshånd!

Hmm.. Århus er nu ikke lige i Nordjylland
Men i Aalborg er der biografen i J.F. Kennedy Arkaden.
Den er ret ny og har lækre sæder, god lyd og alt hvad hjertet begærer.

Mvh
Benjamin

Fra : Charlotte

Dato : 13-07-05 00:00

> Hmm.. Århus er nu ikke lige i Nordjylland
> Men i Aalborg er der biografen i J.F. Kennedy Arkaden.
> Den er ret ny og har lækre sæder, god lyd og alt hvad hjertet begærer.

Hehe, det vidste jeg nu godt. Sagen er, at vi starter ferien i Nordjylland
og senere kører ned til Aarhus :)
Men tusind tak for tippet! Måske er man heldig og så har du også en
webadresse til deres online bestilling?

Charlotte :)

Fra : Thomas Pryds Laurits~

Dato : 13-07-05 01:11

Charlotte wrote:
> Men tusind tak for tippet! Måske er man heldig og så har du også en
> webadresse til deres online bestilling?

http://www.biobooking.dk/

Vælg "BioCity Aalborg" (det er den i Kennedy Arkaden)

Thomas

Fra : Tine & Thomas

Dato : 13-07-05 01:07

> [...]
>
> Vi skal på ferie i Aalborg og omkring Aarhus, men er klar til at køre
> relativt langt for en god oplevelse. Hvor skal vi bestille billetter til?

Davs.

I skal helt klart køre til Hjørring!!!

En af de fedeste bio'er i den nordlige del af hovedlandet!

http://www.hjbio.dk/

Rygtet lyder at de opfylder Georg Lucas' THX system, men de vil ikke betalt
den sindsyge afgift som det koster for at være med.
Kanon stole, perfekt lyd, god plads, ingen dårlige sæder!

Score: 5 af 5 mulige pop-corn bøtter.

50 km fra Aalborg, ca. 30 min på motorvejen mod Hirtshals.

/Thomas

Fra : Charlotte

Dato : 13-07-05 08:26

> I skal helt klart køre til Hjørring!!!
>
> En af de fedeste bio'er i den nordlige del af hovedlandet!

Uhh, det lyder jo perfekt. Og eftersom ferien starter i Lønstrup, er
Hjørring jo det perfekte bif-sted. Tak for tippet!

Charlotte :)

Fra : Michael Bech

Dato : 13-07-05 02:02

> [...]
> Vi skal på ferie i Aalborg og omkring Aarhus, men er klar til at køre
> relativt langt for en god oplevelse. Hvor skal vi bestille billetter til?

Hvis i skulle ende i Århus, er der Cinemaxx i Bruuns Galleri. Ellers er
BioCity Århus også god.

MvH:
Michael

Fra : Kim2000

Dato : 15-07-05 12:42

> Vi skal på ferie i Aalborg og omkring Aarhus, men er klar til at køre
> relativt langt for en god oplevelse. Hvor skal vi bestille billetter
> til? Gode råd modtages med kyshånd!

Silkeborg bio blev kåret til Danmarks bedste bio i 2004, og jeg har lige
set War of The Worlds i den. Filmen blev ydet fuld retfærdighed
(pragtfuld film).

mvh
Kim