Efterlysning
Fra : Mikkel Skou

Dato : 30-06-05 19:13

Davs alle sammen!

Lige en hurtig efterlysning;

Jeg søger filmen "Six string samurai" (
http://www.imdb.com/title/tt0118736/ )- kan ikke finde nogen onlinebutikker
som har den...

Fandt den i en lokal blockbuster for lidt over et år siden, og har haft
lejet den gentagne gange - men ak og ve - nu er den væk :(

Kan nogen hjælpe mig?

Vh,
Mikkel Skou

Fra : Per

Dato : 01-07-05 08:26

http://www.axelmusic.com/productDetails/660200300128

Ellers check http://www.dvdbargain.net Der er flere der har den.

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 01-07-05 11:18

"Mikkel Skou" <mikkel@jebir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Fandt den i en lokal blockbuster for lidt over et år siden, og har haft
> lejet den gentagne gange - men ak og ve - nu er den væk :(

Ja jeg har også tit stået med den i hånden, men har aldrig fået lejet
den...Hvad kan man forvente af den?

Mvh. Brian

Fra : Mikkel Skou

Dato : 01-07-05 12:04

> Ja jeg har også tit stået med den i hånden, men har aldrig fået lejet
> den...Hvad kan man forvente af den?
>
> Mvh. Brian

- Du kan forvente det ondeste syretrip... Tænk en kombination a la vegas,
Elvis, Buddy Holly, X-files og Mad Max...

Der er måske ik så meget at sige til, at den ikke er direkte mainstream, men
god musik (hvis man er til den slags ^^) og en underholdende film - IMO.

Den er i hvert fald ganske uskadelig, så der sker ik noget ved at se den en
enkelt gang ;)

Skal siges, at jeg kender mange som ikke er vilde med den, men hvis du har
bare en smule "sort" smag, så prøv den ;)

Mikkel

Fra : Mikkel Skou

Dato : 01-07-05 12:08

> [...]
>
> Skal siges, at jeg kender mange som ikke er vilde med den, men hvis du har
> bare en smule "sort" smag, så prøv den ;)

- og lige en lille tilføjelse; se eventuelt www.sixstringsamurai.com - de
har vist en trailer. Ved dog ik om den virker, da siden ikke har været
vedligeholdt siden 1999.....