links til DVD film
Fra : Sisse K

Dato : 30-06-05 09:20

Hej!

Jeg søger en side på nettet, hvor jeg kan se hvornår forskellige film
udkommer på DVD!!

Hilsen Sif

Fra : Nerd Compuser

Dato : 30-06-05 10:14

On Thu, 30 Jun 2005 10:20:12 +0200, "Sisse K" <xxx@Sisse.dk> wrote:

>Hej!
>
>Jeg søger en side på nettet, hvor jeg kan se hvornår forskellige film
>udkommer på DVD!!
>
>Hilsen Sif

Der kunne du prøve at kigge på:

www.releaseplan.dk

Mange on-line butikker har også releaselister liggende.
Ihvertfald, der dækker de næste par måneder...

F.eks.

www.Laserdisken.dk

www.axelmusic.dk

Jeg ved at www.filmz.dk har en releaseplan, men kender den ikke
særligt godt, da jeg sjældent bruger dem...

Jeg håber da at du finder en oversigt du vil kunne lide...

Med mange venlige hilsener

Jan Larsen

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 30-06-05 14:23

"Sisse K" <xxx@Sisse.dk> wrote in news:0XNwe.26$UY1.7@news.get2net.dk:

> Jeg søger en side på nettet, hvor jeg kan se hvornår forskellige film
> udkommer på DVD!!

Her: http://videoeta.com/

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : JytteJ

Dato : 01-07-05 20:35

"Sisse K" <xxx@Sisse.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Jeg søger en side på nettet, hvor jeg kan se hvornår forskellige film
> udkommer på DVD!!
>
> Hilsen Sif

www.cinemaZone.dk

JytteJ