mavetrimmer "hjul"
Fra : Tricia

Dato : 04-06-01 09:30

Ved nogen hvor man kan købe dette udstyr som træner arme, overkrop og
mavemuskler:

Det er en stang (ca. skulderbredde) med et hjul i hver side. Bruges ved at
man ligger på knæ, og kører frem og tilbage på gulvet med stangen.

Hvor kan den købes, og hvad kaldes den???

MVH L

Fra : blinde

Dato : 12-08-01 15:24

Hejsa

Prøv på http://www.kuponideer.dk/Annoncer/271-ann.html !!
Er det den du omtaler ?
Jeg er også lige ved at købe et eksemplar. Skulle du ligge inde med
informationer omkring virkningen af denne maskine, vil jeg meget gerne
høre om det. Jeg er ledt skepsisk !

MVH
Blinde

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders Sewerin Johan~

Dato : 12-08-01 17:13

"blinde" <blinde.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg er også lige ved at købe et eksemplar. Skulle du ligge inde med
> informationer omkring virkningen af denne maskine, vil jeg meget gerne

Vi citerer fra siden:
"Prøv dette apparat i stedet for en slankekur. Slankekure styrker ikke
mavemusklerne"

Nej, de styrker ikke mavemusklerne. Men man skal som jeg forstår nyeste
undersøgelser lave højintensitets-motion i over en time DAGLIGT for at tabe
sig alene gennem motion :) Tror for det første ikke denne (enkeltstående!!!)
øvelse kvalificerer som høj-intensitets, og gad for det andet ikke rode
rundt på gulvet med den i en hel time (eller mere) dagligt. Så hellere et
varieret træningsprogram med håndvægte og øvelser der benytter kropsvægt til
belastning.

Et OK sæt håndvægte koster ca. det samme som denne maskine - har lige købt
et sæt til kr. 250 - og kan bruges til langt flere øvelser. Kig eventuelt i
den blå avis for billigere priser. Man kan også eventuelt lægge let ud med
sodavandsflasker fyldt med vand eller sand (pris: så lidt det ikke er værd
at tælle...), for at finde ud af, om det er noget man kan lide eller ej.

Vil man styrke mavemusklerne, kan man finde mange mange mange gode øvelser
på nettet, hvilket også klart er billigere end at købe en Storm-P maskine.
Og INGEN Storm-P maskine kan holde løftet om at 5 minutter med den svarer
til en times træning med løb eller vægte. En times løb forbrænder omkring
600 kalorier (så vidt jeg husker). Det ville jeg sgu nødigt prøve at fyre af
på fem minutter (forestiller mig at mit træningstøj spontant ville bryde i
brand pga. varmeudviklingen) :D :D :D

Mvh
Anders S. Johansen