Return to sender-spørgsmål *SPOILER*
Fra : -USH-

Dato : 27-06-05 21:52

Hej.

Har nogen fået set Return To Sender? Har lige et enkelt spørgsmål om
plottet, som jeg har diskuteret med min kæreste.

Hvad er rigtigt?

A)
Søsteren bliver dræbt af den halvblinde mand fordi hun vil afsløre det hele.

B)
Søsteren begår selvmord fordi hun ikke kan få sig til at afsløre det hele.

Min kæreste hørte sætning som jeg måske er gået glip af, men vi har i hvert
fald opfattet slutningen forskelligt. Hvem har ret?

--
Venlig hilsen
-Ulrik-

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 28-06-05 06:44

"-USH-" <tidsrejseSLET@yahoo.dk> wrote in

> [...]
>
> Min kæreste hørte sætning som jeg måske er gået glip af, men vi har i
> hvert fald opfattet slutningen forskelligt. Hvem har ret?

- hvilken sætning?

B tror vi.

Vi mener begge at hun begik selvmord. Det sidste opkald
som ikke lykkedes var hendes sidste forsøg på at få
lettet hjertet. Da det ikke lykkedes og søsteren dermed
ville blive henrettet på grund af hende kunne hun ikke
bære det.

En mand der render rundt med en pumpgun på en skole uden
betænkeligheder ville ikke gøre noget så bøvlet som at
hænge hende op i et træ :)

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 30-06-05 13:50

"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> wrote in message news:<Xns96834EB04B5A2dotlarsgjmaildk@62.243.74.163>...
> [...]
>
> En mand der render rundt med en pumpgun på en skole uden
> betænkeligheder ville ikke gøre noget så bøvlet som at

Sætningerne er :
Blind mand : I havent killed anyone Yet.
Mr Frank : What about Stela ?
Blind mand : That was Your falt (så filmen for 20 min siden og havde
set dette spørgsmål før, så jeg lagde mærke til det .

Blind mand : She became upset when You brought her sister up again.

Altså han indrømmer at have slået Stela ihjel, men giver Mr Frank
skylden.

Jeg synes det var en fed film hele vejen igennem. Nogle drama film er
for overskruet og "umulige", men denne her er flot. At Mr Frank ikke
henter Charlotte ved fængslet er også en positiv ting. I filmen går
der måske 3 - 4 minutter, men i handlingen kunne der godt være gået et
par døgn før de mødtes igen.

Fra : -USH-

Dato : 30-06-05 23:08

Klavs Rommedahl skrev:

> [...]
> Blind mand : She became upset when You brought her sister up again.
>
> Altså han indrømmer at have slået Stela ihjel, men giver Mr Frank

Indrømmer han at have slået hende ihjel, eller giver han Frank skylden for
at hun har begået selvmord? Jeg synes at begge kan tolkes ud fra det han
siger. Da man ser hende i hendes sidste levende scene, der står hun jo og
bryder sammen, så hun kunne vel lige så godt beslutte sig for at begå
selvmord der.

> (så filmen for 20 min siden og havde
> set dette spørgsmål før, så jeg lagde mærke til det .

Så er jeg glad for jeg skrev så vagt i spørgsmålet, det ville da ha været en
skam hvis jeg havde penslet det hele ud... selvom, det må da ha afsløret
lidt for meget alligevel.

--
Venlig hilsen
-Ulrik-

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 01-07-05 13:52

"-USH-" <tidsrejseSLET@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> siger. Da man ser hende i hendes sidste levende scene, der står hun jo og
> bryder sammen, så hun kunne vel lige så godt beslutte sig for at begå
Hun græder fordi hun ikke kan rede sin søster.
Den blinde mand er pissed over at Stela er begyndt at få nøkker over at
være skyld i dette og det driver til det mord. Han giver Mr Frank skylden
for Stela's død, fordi han lige pludseligt blander sig. Men han samme tykker
med kendsgerningen at Mr Frank, ved at det er et mord.
Stela er svækket af det manglende syn, det er Mr Frank ikke. Stela vil ikke
vide at der er et reb om halsen, før det er der, det ville Mr Frank. Mr
Frank
kan se den blinde og i sagens natur ikke omvendt. Det gør at den blinde ikke
kan vurdere sin styrke i forhold til Mr Frank og derfor er et våben bedre
end
andre måder.

> [...]
en
> skam hvis jeg havde penslet det hele ud... selvom, det må da ha afsløret

Nej for fanden du er skyld i jeg lagde mærke til det, Thank You. Det er jo
heller ikke en afgørende detalje for filmen som sådant