Billeder fra TPT 2005!
Fra : Jens M. Hansen

Dato : 18-07-05 09:06

Hej til gruppen!

Lidt billeder fra det 'bedste' træf

http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1177

Det blev desværre ikke helt klart af dig Bager...

Hvor blev Moller-drengen af, jeg ledte forgæves efter dig?

Glæder mig til at se de andres billeder.....!

Vi fortsætter nu idag, 3 kammerater til Schweiz, med afgang fra Fyn til
Hamburg, hvor vi stiger på Autotoget. Billeder fra turen bliver jævnligt
opdateret på:

http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1178

Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 18-07-05 09:56

Jens M. Hansen wrote:
> Hej til gruppen!
>
> Lidt billeder fra det 'bedste' træf
>
> http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1177

wow
Allerede billeder fra næste års TPT - du er dælme hurtig Hoey
Det ser hyggeligt ud, jeg vil være med når _jeg_ når til 2006

God tur syd-på - kør pænt og pas på jer selv

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-05 10:01

> wow
> Allerede billeder fra næste års TPT - du er dælme hurtig Hoey
> Det ser hyggeligt ud, jeg vil være med når _jeg_ når til 2006

nu rabler det da for dig kløve..

Fra : Jens M. Hansen

Dato : 18-07-05 10:01

""J.C.Kløve"" <DunantFjern@X.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kilo SFau _R_ SilverBullet
> http://www.dfmc.dk/?id=223 - DMCN #745
> *Growing old is mandatory, growing up is an option*

Hehe, du er vist mere frisk end mig, kørte nu ikke spritkørsel igår, var
vist en af de sidste der forlod pladsen! Det må vist være noget andet, der
er galt, men ser frem til at se dig næste år, det er nu blevet rettet til
2005 Tak Kløveren....

Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : Moller

Dato : 18-07-05 10:09

Jens M. Hansen wrote:

> Hvor blev Moller-drengen af, jeg ledte forgæves efter dig?

   Jeg var da i Spiseteltet ;) hvor ellers.

> Glæder mig til at se de andres billeder.....!

   Sorry, ingen kamera, ingen billeder ;) må snart spare sammen til et.

--
VH
Lars Molnit