Forsikring ????? HJÆLP
Fra : Jaauto

Dato : 17-07-05 00:50

Hej jeg er en gut på 22 år, som lige har fået kørekort til motorcykel,
jeg har desuden kørekort til bil og 3 års skadefri kørsel.

Jeg er ved at købe en Honda CB500 årgang 2001.

Er der nogen der kan fortælle mig hvad den ca. koster i forsikring med
kasko (uden vinterkørsel). ????

MVH

J.A.

Fra : Anders Houmark

Dato : 17-07-05 02:27

Jaauto wrote:
> [...]
>
> Jeg er ved at købe en Honda CB500 årgang 2001.
>
> Er der nogen der kan fortælle mig hvad den ca. koster i forsikring med

Hej..
Tror nok at det er hos GF (ellers er det hos Fair) hvor de tilbyder
forsikring til maskiner mellem 175 og 999ccm til omkring 2222 kroner, +/- et
par hundredekronessedler, afhængig af hvilken landsdel du bor i.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Kong

Dato : 17-07-05 02:38

Mener ikke GF vil tegne kasko på nogen under 30.

Til ansvar er de ellers fantastiske. For mit vedkomne under 1/3 af hvad
andre ville have!

Fra : Anders Houmark

Dato : 17-07-05 11:22

Kong wrote:
> Mener ikke GF vil tegne kasko på nogen under 30.
>
> Til ansvar er de ellers fantastiske. For mit vedkomne under 1/3 af
> hvad andre ville have!

Uh... det må have været det sene tidspunkt det gjorde, at jeg læste det som
"forsikring UDEN kasko" og ikke med kasko

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : christian

Dato : 18-07-05 13:02

Jeg fik det hos dem, og jeg er under 30. Jeg var 23 da jeg tegnede
forsikring hos dem. De vil vidst bare have man har haft kørekort et par år.
Men var det biligste for mit vedkomende jeg kune få.
Mener det var fair der ville tilbyde mig det til 4000, hvis jeg kunne
dokumnetere 5 års skadefri kørsel i bil. Og Top danmark ville slet ikke have
mig, henviste mig til fair. Ellers var det omvendt med de 2 selskaber.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 18-07-05 13:41

"christian" <neess@image.dk> wrote in message
> [...]
> Og Top danmark ville slet ikke have mig, henviste mig til
> fair. Ellers var det omvendt med de 2 selskaber. "Kong"

Mener du ikke bare ansvar? Vi snakker om kasko. Ansvar var i hvert fald det
eneste jeg kunne få hos GF.

Forresten er det en god ide hvis du svarer under det du svarer på. Så er det
meget nemmere for andre at forstå sammenhængen.

--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Jaauto

Dato : 18-07-05 22:45

Hej

Jeg har fået en pris, ca. 7500 kr med kasko, og en selvrisiko på 3000 kr.
Det syntes jeg selv lyder meget fornuftigt.

Mvh

Jesper Andersen

Fra : Dr.Enduro

Dato : 19-07-05 08:45

Jaauto wrote:
> [...]
>
> Jeg har fået en pris, ca. 7500 kr med kasko, og en selvrisiko på 3000 kr.
> Det syntes jeg selv lyder meget fornuftigt.

Hvor henne? Hos GF?

--

Hilsen Jan

Fra : Jaauto