Om Louis
Fra : Ukendt

Dato : 16-07-05 21:18

Lige en hurtig...
Hvodden er det nu lige, når de skriver: "Zur zeit leider ausverkauft", skal
vi danskere så selv genbestille, eller kommer varen automatisk når de får
den på lager ?

Ifølge hjemmesiden _er_ varen nu på lager.

mvh
Orla

Fra : Steen Gruby

Dato : 16-07-05 21:30

On Sat, 16 Jul 2005 22:17:49 +0200, "Orla Pedersen"
<o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote:

Hej Orla.

> [...]
>vi danskere så selv genbestille, eller kommer varen automatisk når de får

Som jeg læser den på "sønderjysk" skal du genbestille.
Der ligger en klar afvisning i svaret.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Thomas Jensen

Dato : 16-07-05 22:02

> Som jeg læser den på "sønderjysk" skal du genbestille.
> Der ligger en klar afvisning i svaret.

Spørg dem lige først, har før fået tingene eftersendt, selv om jeg
troede de ikke kom!

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-05 08:44

Thomas Jensen skrev i meddelelsen
<42d9756b$0$166$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

>Spørg dem lige først, har før fået tingene eftersendt, selv om jeg
>troede de ikke kom!

Jup ! Det skulle da vise sig at der var gået helt hey-wire i deres on-line
shop. Og i mellemtiden var varen steget betragteligt i pris Men der må
man tage hatten af for deres service, selvfølgelig skulle jeg have min vare
til gammel pris og den landede her to dage efter at fejlen blev
opdaget.

Det er slet ikke så dårligt endda !

mvh
Orla

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-05 22:44

Steen Gruby skrev i meddelelsen ...
> [...]
><o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote:
>
>Hej Orla.
>Som jeg læser den på "sønderjysk" skal du genbestille.

Og når man ser efter, så kan man med sit kundenummer se om der er pakker
undervejs.

Jeg har genbestilt, og skulle det ende med to tanktasker, så er prisen ikke
højere end at den ene kan foræres væk

mvh
Orla