Nye skiver
Fra : Thomas

Dato : 15-07-05 08:54

Hejsan.

Jeg skal bruge et par nye bremseskiver foran på geden, da den ene er en
smule skæv! :-/
Hvor skaffer man sådan nogle til en fornuftig pris? Luis.de tager 215 euro
stykket og det er stort samme pris som hos den lokale MC-pusher!?

--
Hilsen

Thomas, Suzuki GSX600F
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=854

Fra : Tommy Fer

Dato : 15-07-05 09:18

Thomas wrote:
> [...]
> Hvor skaffer man sådan nogle til en fornuftig pris? Luis.de tager 215 euro
> stykket og det er stort samme pris som hos den lokale MC-pusher!?

Hej Thomas

Jeg ville finde ud af hvilke modeller den deler skiver med, der er mc
nøglen rimlig godt. Derefter ville jeg bruge ebay.de

mvh Tommy Fer
Kwak Z750

Fra : Thomas

Dato : 15-07-05 09:26

> [...]
>
> Jeg ville finde ud af hvilke modeller den deler skiver med, der er mc
> nøglen rimlig godt. Derefter ville jeg bruge ebay.de

Hej Tommy,

Tak for tippet. Det vil jeg da lige prøve!

Tillykke med den nye ged i øvrigt!

Mvh. Thomas

Fra : Torben Scheel

Dato : 15-07-05 11:07

Thomas wrote:
> [...]
> Hvor skaffer man sådan nogle til en fornuftig pris? Luis.de tager 215 euro
> stykket og det er stort samme pris som hos den lokale MC-pusher!?

Jeg har haft held med ebay.

--
vh
Torben

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 15-07-05 12:05

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> writes:

> Jeg har haft held med ebay.

Me too. Fandt et par porno Galfer wave skiver til en lavere pris end
et sæt originale herhjemme.

--
Mikkel | Compared to system administration,
motortosse.dk | being cursed forever is a step up.