Ny cykel :o)
Fra : Fer

Dato : 14-07-05 20:53

Hej NG

Så lykkedes det. Ja, eller vi fik den i tirsdags, har bare haft skide
travlt siden

Et styk NÆSTEN ny Kawasaki Z750. 440 km havde den gået. 2004. Pris 114.000
kr. Det vakse øje vil hertil kunne konstatere det næstne er ny pris, det
er korrekt, men der er monteret fuldt akrapovic titanium/carbon potte
system og en spyball alarm. Det er vel omkring 15.000 inkl. montering.
Så det var en super handel syntes jeg.

Førstehånds indtrykket er meget positivt. Syntes cyklen er utroligt
letkørt. Affjedringen virker kanske udemærket, dog bliver bagdæmperen
skiftet til vinter. Bremserne er gode og meget nemme at dosere.

Idag fik jeg så 2 kødben af smedene så den skal sænkes imorgen, desværre.
Men louise siger jo det er vores cykel???? Det kan jeg sleeeeeeet ikke
huske ellers. I næste uge kommer der et brugt sæde hjem, som vi kan udhule

Udtrykket i sælgers øjne da jeg sagde jeg gerne ville have et oliefilter
med til min cykel med 440 km på klokken,. LOL det var godt, han så helt
forkert ud og begyndte og forklare et jeg absolut ikke selv kunne lave
service på min cykel. Måtte forklare ham lidt om min uddannelse som
maskinmester og jeg havde den originale værksteds håndbog. det var guld
værd

mvh Tommy Fer
Kawasaki Z750

Fra : Studen

Dato : 14-07-05 21:01

"Fer" <nospam@fotofer.dk> wrote in message
> [...]
> er korrekt, men der er monteret fuldt akrapovic titanium/carbon potte
> system og en spyball alarm. Det er vel omkring 15.000 inkl. montering.

Tillykke med den lille nye... Hvor kan vi se billeder? :D

Mvh
Studen

Fra : Morten Christensen

Dato : 14-07-05 21:02

"Fer" <nospam@fotofer.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Så lykkedes det.
[snip]
Tommy Fer
> Kawasaki Z750

Man bliver jo helt Kawasaki-grøn af misundelse

Pænt tillykke!

--
MortenC

Fra : Søren B.

Dato : 14-07-05 21:13

"Fer" <nospam@fotofer.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Så lykkedes det. Ja, eller vi fik den i tirsdags, har bare haft skide
> travlt siden

[Snip]

Stort tillykke herfra - du må endelig maile hvis du/I skulle få lyst til en
køretur med en anden Z750

Ville gerne høre lyden af sådan et komplet akrapovic :)

Hygge

/Søren

Fra : Tommy Fer

Dato : 14-07-05 23:29

Søren B. wrote:
> [...]
> køretur med en anden Z750
>
> Ville gerne høre lyden af sådan et komplet akrapovic :)

Hej Søren

Det kan du tro. Vi må finde en dag.

mvh Tommy Fer

Fra : Hekto

Dato : 14-07-05 22:06

In article <db6frj$9u8$1@abbeden.bunk.cc>, nospam@fotofer.dk says...
> [...]
> service på min cykel. Måtte forklare ham lidt om min uddannelse som
> maskinmester og jeg havde den originale værksteds håndbog. det var guld

T'løk'!

Det må ha' været grineren!!!!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Kasperkk

Dato : 14-07-05 22:12

Fer wrote:
> [...]
> ikke selv kunne lave service på min cykel. Måtte forklare ham lidt om
> min uddannelse som maskinmester og jeg havde den originale værksteds

Tillykke med maskinen. Jeg får den endelig som i morgen over sv'eren efter
mit møde med en opel calibra. Jeg har overvejet den lidt som alternativ hvis
min egen får trukket stikket til respiratoren
Men fed er den sku! Hvordan med motoren, virker den stærk osv?

Kasperkk

Fra : Tommy Fer

Dato : 14-07-05 23:23

Kasperkk wrote:

> [...]
> min egen får trukket stikket til respiratoren
> Men fed er den sku! Hvordan med motoren, virker den stærk osv?

Jeg syntes den er lækker, ok affjedring kunne man nok ønske sig lidt
mere af, men absolut på SV højde.. Indtilvidere har jeg kun lige ramt
9000 rpm, den er endnu ikke tilkørt... men den trækker som en hest..
Skriver lidt mere søndag

mvh Tommy Fer

Fra : Armand

Dato : 15-07-05 15:11

Tommy Fer wrote:

> ....Indtilvidere har jeg kun lige ramt 9000 rpm, den er endnu ikke
> tilkørt....

Hæ!
440km og med komplet-system monteret - Hvor mange tror du der har siddet
på nakken af dén? Og hvor mange af dém tror du har holdt den under
9000rpm.??

Tillykke med det i mine øjne meget fornuftigere valg - Både ud fra min
Duc-skepsis og den kendsgerning at Z'eren nok var den model jeg købte
hvis jeg skulle anskaffe mig en ny!

--
Armand.

Fra : Tommy Fer

Dato : 15-07-05 22:41

Armand wrote:

> Hæ!
> 440km og med komplet-system monteret - Hvor mange tror du der har siddet
> på nakken af dén? Og hvor mange af dém tror du har holdt den under
> 9000rpm.??

Tjae, formegentligt er der kun 1-2 personer der har kørt den, rulle
feltet har nok været over 9krpm.. Men hva, et eller andet sted tror
jeg ikke så meget på tilkøring, men dog så meget at jeg ikke giver den
fuldrulle endnu Meeeen imorgen bliver er skiftet olie Tror dog
det sker ved 950 km Mon ikke det komplette system er sat på fra ny,
så det kunne komme med i lånet?

> Tillykke med det i mine øjne meget fornuftigere valg - Både ud fra min
> Duc-skepsis og den kendsgerning at Z'eren nok var den model jeg købte
> hvis jeg skulle anskaffe mig en ny!

Ja det er jo det Er stærkt tilfreds sofar, dog skal den desværre
sænkes så koneriet kan nå ned Giver færre ridser i længden

mvh Tommy Fer

Fra : Jens Arnfast

Dato : 15-07-05 22:49

Tommy Fer wrote:
> Ja det er jo det Er stærkt tilfreds sofar, dog skal den desværre
> sænkes så koneriet kan nå ned Giver færre ridser i længden

På dig eller mc'en?

Tillykke med den

--
-jens
RSV1000

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-05 23:48

"Fer" <nospam@fotofer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er korrekt, men der er monteret fuldt akrapovic titanium/carbon potte
> system og en spyball alarm. Det er vel omkring 15.000 inkl. montering.

Ja men tillykke tillykke håber i får megen glæde af den.

--
Mvh.
Dannie

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 16-07-05 11:38

Fer wrote:
> [...]
> travlt siden det er vores cykel???? Det kan jeg
> sleeeeeeet ikke huske ellers. I næste uge kommer der et brugt sæde hjem,

Tillyke

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Jacob Larsen

Dato : 16-07-05 13:04

"Fer" <nospam@fotofer.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Så lykkedes det. Ja, eller vi fik den i tirsdags, har
> bare haft skide travlt siden
>
> Et styk NÆSTEN ny Kawasaki Z750.

Tillykke. Håber I begge bliver tilfredse med sænkningen.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 16-07-05 18:53

Tillykke med Kawa'en..

Går ud fra det er den der har stået hos Køge MC? Den ser dælme fin ud !

Gid det var mig. Men jeg må "nøjes" med min RF'er :)

Thomas
RF 600

Fra : Steen Schmidt

Dato : 17-07-05 15:53

Fer wrote:

> Så lykkedes det. Ja, eller vi fik den i tirsdags, har bare haft skide
> travlt siden Et styk NÆSTEN ny Kawasaki Z750.

Tillykke Har selv kig på en 2005 Z750S (er ved at gå lidt væk fra
SV650S).

> der er monteret
> fuldt akrapovic titanium/carbon potte system

Er der ikke katalysator i den originale udstødning? Det er der på
Z750S. Det ville jo ikke være så smart når din engang skal synes igen,
hvis ikke den kan klare forureningsmålingen :-/

> Kawasaki Z750

Og når du engang synes den føles for svag, så borer du den bare op til
1000cc Det skulle være Z1000 motoren der sidder i, blot med
snævrere foringer...

Mvh
Steen