SPH... er jeg bare uheldig, eller hvad ?
Fra : Moller

Dato : 14-07-05 12:37

hmmm, var forbi SPH i går, da jeg gerne ville ha en af de nye hjelme med
bakspejl.

   Nå, op på første sal, hilser pænt på hende som sad bag disken
deroppe... lunter rundt og leder lidt ;) og vupti så står der der.

   hmmm, der er ik så mange tilbage, men der er nu en i sort mat ;) den
fede farve ;) og der er en i M, som er det jeg bruger... på med den, og
tjekker... jo jo, den fitter fint her :)

   Nå, men til det vigtige.. det lille bak spejl ;) kigger op i det, og
kan ikke se hjelmene som er på hyllen bag mig ??? hmmm... prøver et
placere hovede efter den kørestil jeg plejer at ha(mellemting af touring
og sportsbike), og straks kan jeg se ... LOFTSLAMPEN ??? hvor fedt er
det... nå, jeg rejser mig op, sådan at min ryg er helt lodret, hvis jeg
læner mig lidt mere tilbage, så ville det svare til flyder chopperstile
med tilbagelænet ryglæn osv... nu lykkedes det mig med nød at se toppen
af hjelmene på øverste hylde ?

   hmmmm, det er jo ikke godt... går pænt hen til damen, og spørg om man
kan justere spejlet ? og hun slynger ud med det samme at det kan man
ikke, og hvis jeg ikke kan se bagud med den, så har jeg taget den
forkert på ? og så fortsætter hun sit manicure eller hvad det er hun har
gang i... jeg gir hende en change, og går roligt hen til hjelmene...
prøver lidt hist og her, og jo hjelmen sider nu rigtig efter alle
kunstens regler som jeg har fået det vist af adskillige ekspedienter som
godt kunne hjælpe ;) men sådan en type service kender SPH nok ikke til.

   Men efter at ha konstateret at jeg har hjelmen korekt på, og at spejlet
er godt og vel ubrugeligt for alle andre end flyder chopper folket,
lunter jeg tilbage og spørg pænt om der kommer andre hjem... hvor hun
siger det er dem der er tilbage, så man skal være hurtigt. Baaahhh, det
kan hun godt glemme.

   Nå, men for SPH's vedkommende, så købte jeg ikke den hjelm jeg gerne
ville ha købt, og heller ikke den fede Bandit hjelm de havde stående ved
siden af, som jeg havde som alternativ hvis der ik var en spejlhjelm der
virkede... og med den betjening som de holder sig(ja, jeg var jo
forberedt fra tidligere gange, men sjovt nok for de en change til igen
igen, kun for at blive skuffet igen igen), så vil jeg gå tilbage til mit
Tysklands indkøb igen, det er billigere, og servicen er nærmest bedre
via postordre end hvad de formår i butikken...

--
VH
Lars Molnit

Fra : Martin Poll

Dato : 14-07-05 20:23

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> at blive skuffet igen igen), så vil jeg gå tilbage til mit Tysklands
> indkøb igen, det er billigere, og servicen er nærmest bedre via postordre

Hej lars.
Kan du ikke lige sende den til forhandleranmeldelser på www.dmcn.dk . så er
der flere der kan bruge dine guldkorn i fremtiden.

Med venlig hilsen
Martin Poll
Medredaktør på DMCN
SL1000

Fra : Fer

Dato : 14-07-05 20:45

Moller wrote:

> hmmm, var forbi SPH i går, da jeg gerne ville ha en af de nye hjelme med
> bakspejl.

SNIP.. en masse om SPH

Da koneriet og jeg var på jagt efter ny mc var vi forbi SPH. Jeg kan kun
sige vi fik rigtig god service, han havde ikke rigtigt noget der var noget
for os, men han var vældig hjælpsom.

Surt at det ikke er standarten i butikken.

mvh Tommy Fer
Kawasaki Z750.... 850km... tror sq liiige den skal have 100 km kørsel her
efter arbejde.. så den kan få service imorgen

Fra : Moller

Dato : 14-07-05 20:55

Fer wrote:

> [...]
> noget for os, men han var vældig hjælpsom.
> Surt at det ikke er standarten i butikken.

   Ja, hvis det er ham som går rundt nede ved selve MC'erne har jeg intet
at klage over, rigtig flink, og hjælpsom. Detsvære har jeg ikke været
heldig med hende oppe i beklædning, samt reservedelsmanden er nu heller
ikke den mest kundeglade :( der er så en ældre dame oppe i beklædning
nogen gange, hun er rigtig flink osv... derfor er jeg meget i tvivl om
jeg vil skrive på dmcn eller ej :( da de er meget blandet.

> mvh Tommy Fer
> Kawasaki Z750.... 850km... tror sq liiige den skal have 100 km kørsel
> her efter arbejde.. så den kan få service imorgen

   hmmm, så holder der måske en Z750 i indkørslen en af dagende, fordi du
liiige ville tage en omvej hjem ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Henrik

Dato : 18-07-05 19:56

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message
> [...]
> hun er rigtig flink osv... derfor er jeg meget i tvivl om jeg vil skrive
> på dmcn eller ej :( da de er meget blandet.

Jeg synes at du skal skrive på dmcn uanset hvad, bare husk at anføre at du
nogen gange også har fået god service, alle anmeldelser på dmcn bliver sendt
til forhandlerne, på den måde kan det jo være der bliver rettet lidt op på
servicegraden.

Henrik
www.gsx.dk