diode baglygte pære
Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 14-07-05 09:25

Hej Gruppe

Er der nogen der ved hvor (gerne i dk) man kan købe en god kombineret bag-
og bremselys diode pære ?

Jeg leder efter den type der har x antal bagudrettede røde dioder og x antal
siderettede røde dioder (så de lyser parabolen op), og meget gerne nogle
nedadrettede hvide (til nummerpladen).

Det skal være røde dioder, da jeg har monteret klart lygteglas.

--
En glad Henrik Jensen på en spindende ThunderCat
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=74

Fra : N/A

Dato : 14-07-05 20:35

Fra : AW på ZRX

Dato : 14-07-05 20:35

> Prøv kgi.dk de har en masse lir til scootere og mc'er.

Det var dog den mest sjuskede side jeg længe har set. Pæn på overfladen, men
halvdelen af tingene er der ikke alligevel/fungerer underligt/mangler
billeder.
-og iøvrigt har de ikke det manden spørger efter (eller jeg kan ikke finde
det.).

<http://www.superbrightleds.com/cgi-bin/store/commerce.cgi?product=CAR&cart_id=3890740.7376>

eller

<https://www.ledtronics.com/datasheets/auto_index/auto_index.htm>

er bedre bud selv om de ikke er danske. Til gengæld er de billige (især den
første)

Allan

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 15-07-05 20:28

AW på ZRX wrote:
> [...]
> <https://www.ledtronics.com/datasheets/auto_index/auto_index.htm>
>
> er bedre bud selv om de ikke er danske. Til gengæld er de billige

jo tak - har selv fundet disse, men jeg *ved* at der findes danske
forhandlere, jeg har tidligere danske sider - meeen har bare lige mistet
linket - typisk....

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 15-07-05 20:26

Thomas OConnor wrote:
> Prøv kgi.dk de har en masse lir til scootere og mc'er.

det kan godt være at de har en masse lir - men de har altså ikke den slags
diodepærer som jeg leder efter. faktisk er den siden rimelig spild af tid...

Fra : Bjarnep

Dato : 15-07-05 21:28

"Henrik H. Jensen" <hj@cdm.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
>
> Er der nogen der ved hvor (gerne i dk) man kan købe en god kombineret bag-
> og bremselys diode pære ?

er det http://www.dioder.dk/ du mener?
mvh
BjarneP

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-05 10:55

> "Henrik H. Jensen" <hj@cdm.dk> skrev i en meddelelse

Hvad med T Hansen ?

http://www.thansen.dk/products.asp?c=521654781&n=1200290513#xy

Poul B-H

Fra : Torben E

Dato : 16-07-05 21:44

<svar_i_gruppen> skrev i en meddelelse

> Hvad med T Hansen ?
>
> http://www.thansen.dk/products.asp?c=521654781&n=1200290513#xy
>
> Poul B-H

Dem skal i ikke købe, der er næsten ingen lys i dem

Torben E