Flinke MC kørere
Fra : Ole Axelsen

Dato : 13-07-05 22:23

Hej

Jeg har lige været kørt i stykker med min MZ. Jeg holdt på Dronningemaen i
Svendborg og biksede med at starte, og der var ikke gået mere end højst 5
minutter før den første MC stoppe og spurgte om han kunne hjælpe. Han kørte
forøvrigt også MZ. Ganske få minutter senere kom der endnu to MC'er og de
stoppede også. Det viser da lidt om ånden og sammenholdet i "branchen", så
mange tak for det.

Det viste sig at problemet med MZ'en var, at der var gnavet hul på
ledningerne i bagskærmen så der var direkte kortslutning, så da jeg tog
strøm direkte fra batteriet til tændspolen kunne jeg køre videre, dog uden
lys på. I mellemtiden havde jeg nået at få fat i konen, som mødte op med
trailer efter bilen, så jeg kunne få hjemtransport, hvis det blev
nødvendigt. Jeg valgte dog at køre, da vi i farten selvfølgelig ikke lige
havde tænkt på noget til at binde cyklen fast med.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Dak

Dato : 14-07-05 09:36

> Der er fejl i min mailadresse.

Så ret det?

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Ole Axelsen

Dato : 14-07-05 16:39

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse

> Så ret det?

Det kunne du lide hvad Jeg har været så dejlig fri for spam siden jeg
lavede "fejlen", så du kan tro det ikke bliver rettet.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 14-07-05 17:01

Ellers så kan jeg anbefale <http://nospam.dkfritidmotorcykel.dk/>.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Michal

Dato : 14-07-05 17:35

On Thu, 14 Jul 2005 18:00:47 +0200, Jacob wrote:

> Ellers så kan jeg anbefale <http://nospam.dkfritidmotorcykel.dk/>.

Hvilken spamassassin version bruger du?

Og der står ikke noget om din spamassassin bruger bayes/razor/etc filtrering :)

Ellers lyder det som en kanon god service, fedt initiativ :D

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 14-07-05 18:43

Michal <usenet@spamwodzinskitrap.dk> writes:

> Hvilken spamassassin version bruger du?

Lige nu, 3.0.4.

> Og der står ikke noget om din spamassassin bruger bayes/razor/etc
> filtrering :)

Den bruger bayes filtre, men ikke razor, men det kommer den til på et
eller andet tidspunkt i fremtiden, ligesom den sikkert også kommer til
at køre noget greylisting. Det er på TODO-listen, og har været det i
et stykke tid.

> Ellers lyder det som en kanon god service, fedt initiativ :D

Der er bare ikke ret mange der bruger den service jeg tilbyder på
trods af at jeg har reklameret for den flere gange.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 14-07-05 21:12

LasseChristensen <nugiz@compuclub.dk> writes:

> Mozilla Thunderbird klarer alt det gøgl for mig uden nogle sære filtrer
> eller ekstra programmer :)

Min dims bruger nogenlunde samme type filtre som du har i Thunderbird
plus lidt ekstra, som man af forskellige årsager kun kan bruge på en
mailserver, og ikke på en mailklient. Samtidig slipper brugeren for at
skulle sætte det op selv, selv om jeg godt ved at det er let med
Thunderbird.

Men det korte og det lange er at jeg synes man skal bruge en gyldig
emailadresse i nyhedsgrupperne, og ikke lade spammerne skræmme.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*