Køb af første MC
Fra : I-Tech

Dato : 13-07-05 19:33

Hej Gruppe.
Jeg står og vil købe min første motorcykel. Hvad er de(t) bedste køb
til max 27.500 kr? Jeg har ikke tænkt mig at køre på motorvej, så
komfort og driftsikkerhed er vigtigere end topfarten.
Nb: Geely og Jawa har jeg på forhånd udelukket..

På forhånd tak.
Niels Jensen

Fra : Moller

Dato : 13-07-05 20:00

I-Tech wrote:
> [...]
> komfort og driftsikkerhed er vigtigere end topfarten.
> Nb: Geely og Jawa har jeg på forhånd udelukket..

   GS500 ... der er ik andet som gir så meget til så få penge, og jo, de
fås til under 27k... man skal bare kigge efter, eller være god til at
prutte ned, for mange af de GS500'ere i den blå avis, er for dyre, og
kan nemt pruttes ned.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Simon Rasch 9640

Dato : 14-07-05 15:05

Har hørt at Yamaha JV600 skulle være langtidsholdbar, men den må ikke være
for gammel, da de vistnok har for tynde forgaffler på ældre modeller. Men
det kan andre sikkert fortælle mere præcist om.

Mvh
Simon (som ikke har haft en JV600 selv)
((kører istedet Honda CBX550))

Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~

Dato : 18-07-05 16:31

Til de penge du nævner kan du nok være heldig at finde en god solid yamaha
xj600 fra sidst 80ér, eller en godt brugt suzuki gs500

johan
(kører bandit, fordi de fås fra omkring 40000kr)

"Simon Rasch 9640" <simon.rasch_NEJ_TIL_SPAM@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:42d670ff$0$25013$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...