Syn af MC med anden potte....?
Fra : Bent Andersen fjerne~

Dato : 12-07-05 22:35

Hej NG

Jeg overvejer at sælge min GS500 for at købe noget andet/større.

Den bliver noget nemmere at sælge hvis den er synet.

Spørgsmålet er..:
Vil den kunne gå gennem syn med en IXIL potte som larmer lidt mere end
orignal potten.
Nogen der har erfaring med dette eller lign. emne..?

mvh
Bent, Kbh

-----------------
Jeg er beskyttet mod spam, er du?
Hent gratis Jubii SPAMfighter i dag.
http://shopping.jubii.dk/spamfighter

Fra : Moller

Dato : 12-07-05 22:40

Bent Andersen fjernes wrote:

> Spørgsmålet er..:
> Vil den kunne gå gennem syn med en IXIL potte som larmer lidt mere end
> orignal potten.
> Nogen der har erfaring med dette eller lign. emne..?

   Kan synsmanden lide dig, så kan du... kan han ikke, så dumper du.
Følges reglerne, så må den ik larme mere end hvad din MC er godkendt
til, og derved dumper den hvis du møder op med en rågepotte.

   Få sat den originale potte på under synet, så er den skid sluppet...
for den har du vel liggende, da du var klar over den skulle bruges til
syn, den gang du skiftede ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Bent Andersen

Dato : 12-07-05 23:01

Hej

larmepotten sad på da jeg købte den. (Var kun 2 år på det tidspunkt...
altså
mc'en).

Jo, jeg har orignal potten liggende "et eller andet sted" i bunden af en
kasse på loftet eller i et skab.
Håber den går igennem, ellers må jeg igang med først at lede, bagefter at
skrue lidt og så en tur til omsyn.

Tak for svaret

/Bent

-----------------

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-05 08:40

Bent Andersen skrev i meddelelsen
<42d43d79$0$86013$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

>Håber den går igennem, ellers må jeg igang med først at lede, bagefter at
>skrue lidt og så en tur til omsyn.

Det lyder som en rigtig dårlig idé når nu at Du _har_ originalpotten. En
synsmand, der irreteres af en råbepotte, kunne meget vel blive rigeligt
nysgerig på andre uvæsentlige punkter > mere arbejde til dig :-|

mvh
Orla