Dumpet til syn - hvad ville der så ske?
Fra : Jacob Larsen

Dato : 10-07-05 19:40

Hej.

Jeg har jo en GS500, som jeg skal have sat til salg, når min nye mc er
blevet synet og omregistreret.

Jeg går ud fra at det er bedst at få den synet, inden jeg sætter den til
salg, men hvad sker der hvis jeg tager hen i synshallen og den så dumper?
Bliver jeg så bedt om at komme igen indenfor en bestemt periode, for at de
ikke kommer og tager pladerne eller hvad?
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Steen Gruby

Dato : 10-07-05 19:47

On Sun, 10 Jul 2005 20:40:22 +0200, "Jacob Larsen"
<jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk> wrote:

Hej Jacob.

> [...]
>Bliver jeg så bedt om at komme igen indenfor en bestemt periode, for at de
>ikke kommer og tager pladerne eller hvad?

Hvis den dumper så meget at den kun må køre til nærmeste værksted skal
du omstille indenfor en given periode ellers ryger pladerne
Hvis du får en anmærkning skal du selv ordne det.
Der skal tre anmærkninger til en omstilling.
Hvis du skal sælge er det en fordel at have den nysynet - Det letter
processen, og sætter i regelen prisen lidt op.
God fornøjelse.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : jacob

Dato : 10-07-05 21:15

> Hvis du får en anmærkning skal du selv ordne det.
Det kommer MEGET an på hvilken anmærkning det er....

> Der skal tre anmærkninger til en omstilling.
UKOREKT.
Der er ingen fast grænse for hvor mange fejl der skal være for at det et
omsyn, Det er hvor "farlige" fejlende er.

MVH Jacob

Fra : Steen Gruby

Dato : 10-07-05 21:27

On Sun, 10 Jul 2005 22:15:08 +0200, "jacob" <jjo@stofanet.dk> wrote:

Hej Jacob.

>UKOREKT.

Når du nu godt ved det, hvorfor spørger du så ?

>Der er ingen fast grænse for hvor mange fejl der skal være for at det et
>omsyn, Det er hvor "farlige" fejlende er.

Jeg udtrykte mig nok ikke klart nok.
Tre katagori 1 fejl.
Manglende nummerpladelys etc.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Dak

Dato : 10-07-05 21:51

> Når du nu godt ved det, hvorfor spørger du så ?

Tror der er tale om 2 forskellige lars'er.

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Steen Gruby

Dato : 10-07-05 21:58

On Sun, 10 Jul 2005 22:51:27 +0200, "Dak"
<dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> wrote:

Hej.

>Tror der er tale om 2 forskellige lars'er.

Undskyld!
Hvor dum kan man være?

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Steen Schmidt

Dato : 10-07-05 22:43

Dak wrote:

> Tror der er tale om 2 forskellige lars'er.

Lars'er?

Mvh
Steen

Fra : Jacob Larsen

Dato : 11-07-05 02:23

"Steen Schmidt" <sschmidt@nospam.dk> wrote in message

> Lars'er?

Hehe. Han blev nok forvirret over, at den ene Jacob har hele to navne; et
fornavn og et efternavn.

Ideen kom dog igennem alligevel.