[OT] Nordisk Film søger deltagere til nyt ~
Fra : Marianne Holm

Dato : 07-07-05 12:31

Er du verdensmester i at rode dit køkken til? Får du ikke altid lige
ryddet op efter du har lavet mad?

Vil du gerne vide noget om, hvilken betydning din måde at ordne dit
køkken på har for hygiejnen?

Og kunne du tænke dig at få gjort rent og få nogle gode tips til,
hvordan du kan holde dit køkken i lidt bedre stand?

Så er det dig vi søger til et nyt TV-Program på TV3. En ekspert fra
Steins vil fortælle dig, hvor der er flest baktusser, og en
rengøringssvend vil vise dig, hvad du kan gøre for at få dit køkken
renere på kortest tid.

Optagelserne vil tage et par dage og programmerne vil blive vist på
TV3 til efteråret.

Interesseret?

Så kontakt Marianne K Holm eller Henrik Bergquist
Tlf: 36 18 85 64
Email Marianne.Holm@Nordiskfilm.com

Ellers undskyld ulejligheden!

Fra : Menabra

Dato : 07-07-05 12:40

Fra : Bjarnep

Dato : 07-07-05 12:50

"Menabra" <menabra@mail-online.dk> skrev i en meddelelse

> "Marianne Holm" <marianne.holm@nordiskfilm.com> skrev i en meddelelse

Det er vel fordi hun regner med at vi tager MC'en med i køkkenet, Nordisk
Film tilbyder så en rengøringssvend der kan gøre rent efter os. Jeg finder
det yderts relevant. Alle ved hvor svært det er at få olien af den hvide
køkkenvask.
BjarneP

Fra : Moller

Dato : 07-07-05 12:52

Bjarnep wrote:

> [...]
> det yderts relevant. Alle ved hvor svært det er at få olien af den hvide

   Hey, Bremsreiniger fra louis.de i den store spraydåse fjerner alle spor
inden kærsten kommer hjem.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Dr.Enduro

Dato : 07-07-05 13:55

Menabra wrote:

> [...]

Udover det synes jeg, at den slags udsendelser er det klammeste
socialporno. De kører noget lignende på Tv2, hvor de besøger psykisk
syge mennesker og fortæller dem, at de skal gøre rent, alt imens disse
søger at finde undskyldninger for, hvorfor der er så rodet. Klamt!

--

Hilsen Jan

Fra : Ulvir

Dato : 07-07-05 12:45

Marianne Holm wrote:

> Så er det dig vi søger til et nyt TV-Program på TV3.

PLONK

Fra : Carsten

Dato : 07-07-05 12:46

Marianne Holm wrote:

> Er du verdensmester i at rode dit køkken til?

Er i verdensmestre i totalt OT spam ? Damen fortjener næsten at et par
tusind af os (er vi så mange ?) sender hende en 4-5 mails daglig i den
næste uges tid

Carsten

Fra : Michael Lyngeled

Dato : 07-07-05 13:15

"Carsten" <zzr1100@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Er i verdensmestre i totalt OT spam ? Damen fortjener næsten at et par
> tusind af os (er vi så mange ?) sender hende en 4-5 mails daglig i den
> næste uges tid
>
> Carsten

Ja vi burde alle sende noget lignende dette til hende:

Kære Marianne Holm.

Tak for tilbudet omkring jeres køkken regnørings service, men jeg må takke
nej på dette tilbud, da jeg pt har min motorcykel til at stå i mit køkkenet,
og derfor ikke kan have plads til en sådan udsendelse..

MVH xxx

Undskyld ulejligheden

/Michael
CBR 1000F ´91

Fra : Bo Nielsen

Dato : 07-07-05 14:46

"Michael Lyngeled" <denmly@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> køkkenet,
> og derfor ikke kan have plads til en sådan udsendelse..

GRILL

Fra : cykellapper

Dato : 07-07-05 16:52

Michael Lyngeled wrote:

> Ja vi burde alle sende noget lignende dette til hende:

Jeg har sendt følgende:

**
Kære Marianne Holm.

Tak for tilbudet omkring jeres køkken regnørings service, men jeg må takke
nej på dette tilbud, da mit samlede køkkengrej består af en frituregryde og
en vandhane. Begge dele er stærkt tilsmudsede - det behøver jeg ikke en
ekspert til at fortælle mig.

Desuden ville jeg være ekstremt ked af, at blive fremstillet for
offentligheden som endnu en lallende idiot, der frivilligt deltager i den
slags programmer.

Et vederlag på mellem 15 og 45.000 kr + tabt arbejdsfortjeneste kunne
muligvis få mig til at ændre mening, såfremt alt der udsendes bliver
godkendt af mig selv.

Var det egentligt ikke på tide, I lavede en udsendelse om, hvor åndssvagt,
klodset og tankeløst nogle personer opfører sig på internettet? Eller for
den sags skyld i forhold til IT i det hele taget. Det kan da ikke passe, at
ALLE livsstilsprogrammer skal handle om boligen?

MVH
Preben Mortensen

Ps:
http://usenet.dk/netikette/gruppe.html

Fra : Gasse

Dato : 08-07-05 00:01

Bla Bla Bla

> MVH
> Preben Mortensen
>
> Ps:
> http://usenet.dk/netikette/gruppe.html

Helo el pripsi

Kommer i til Skagen i år / Tak for sidst

Fra : cykellapper

Dato : 08-07-05 14:31

Gasse wrote:

> Helo el pripsi
>
> Kommer i til Skagen i år / Tak for sidst

Måske kommer jeg derop tirsdag-fredag. Kommer an på, om det danske forsvar får
taget sig sammen til at få fløjet min kammerat hjem fra Grønland.

Vi skal ikke spille deroppe i år - jeg har ellers tilbudt det til MC Scavenius,
men vi er åbenbart ikke gode nok

Selv tak for sidst!

--
Preben Mortensen
(Cykellapper)

Fra : EBA

Dato : 08-07-05 00:37

Har gjort det samme.

Godt indlæg
VH EBA

Fra : Megas

Dato : 08-07-05 11:35

cykellapper wrote:

> [...]
> internettet? Eller for den sags skyld i forhold til IT i det hele
> taget. Det kan da ikke passe, at ALLE livsstilsprogrammer skal handle

Sprød humor SÅ kan hun lære det.. Hvis hun altså overhovedet opfanger
ironien *G*

--

Megas *aka* Søren A.
DFM404

Fra : Futte & Co.

Dato : 07-07-05 13:38

Marianne Holm wrote:
> [...]
> renere på kortest tid.
>
> Optagelserne vil tage et par dage og programmerne vil blive vist på

Ja da, der er bare liiigge det problem at jeg desværre ikke har køkken
på een eneste af de fine, go'e, fornemme cykler jeg har i stald.
Lige så snart jeg får en cykel med køkken vender jeg naturligvis tilbage
Jeg mener i øvrigt jeg så en cykel med "campingvogn" på klemmen i
søndags, måske det var en af dem med køkken

--
Jørgen , Brøndby, http://dfmc.dk/?id=70
Honda CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Eg Egemarke

Dato : 07-07-05 19:45

Har tilladt mig at rette en smule:
Her kommer mit bud på en Mail til Nordisk film

Kære Marianne Holm.

Tak for tilbudet omkring jeres køkken regørings service, men jeg må takke
nej på dette tilbud, da mit samlede køkkengrej består af en
kone,mikrobølgeovn og
en vandhane. Begge dele er stærkt tilsmudsede - det behøver jeg ikke en
ekspert til at fortælle mig. Og heldigvis vasker konen sig med jævne
mellemrum.

Desuden ville jeg være ekstremt ked af, at blive fremstillet for
offentligheden som endnu en lallende idiot, der frivilligt deltager i den
slags programmer.

Et vederlag på mellem 15.000 og 75.000 kr + tabt arbejdsfortjeneste kunne
[...]

Eg Egemarke

Ps: Du burde læse dette link inden du poster løs på usenet !
Den slags kaldes SPAM

http://usenet.dk/netikette/gruppe.html

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-07-05 20:23

On 07 Jul 2005 11:31:24 GMT, Marianne Holm
<marianne.holm@nordiskfilm.com> wrote:

Kære Nordisk Film

> [...]
>Steins vil fortælle dig, hvor der er flest baktusser, og en
>rengøringssvend vil vise dig, hvad du kan gøre for at få dit køkken

Hvor meget jeg end havde til overs for Nordisk Film for deres
tidligere bidrag til den danske filmskat har dette indlæg formået at
forvandle det til total afsky.

Hvordan kan i tillade jer at sende den slags OT i en diskussionsgruppe
hvis fundas udelukkende tillader MC relaterede emner?

Jeres programmer hvor i garver i skraldespanden og udstiller mennesker
hører efter min mening til det laveste der findes inden for det i
kalder for underholdning.

Hvis i endelig søger emner hvor i kan grave i den menneskelige
skraldespand vil jeg foreslå at i henvender jer på Christiansborg.
Der kan i sikkert få ca. 179 deltagere der med største fornøjelse vil
optræde blot deres kontrafej kommer på skærmen i primetime.

>Så kontakt Marianne K Holm eller Henrik Bergquist
>Tlf: 36 18 85 64
>Email Marianne.Holm@Nordiskfilm.com

Da i har været så flinke at anvende en legitim signatur letter det min
klage til usnet.
Med ønske om at i selv en dag må blive ofre for jeres egen form for
"journalistik".

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Jens Frandsen

Dato : 07-07-05 20:54

Den samme mail er sendt til flere news-groups, så den er da lige til en
anmeldelse.

Jens
http://www.dfmc.dk/?id=637

Fra : cykellapper

Dato : 07-07-05 22:02

Jens Frandsen wrote:
> Den samme mail er sendt til flere news-groups, så den er da lige til
> en anmeldelse.

Så vidt jeg lige kan google mig til:

dk.medier.tv
dk.bolig
dk.spil.computer
dk.kultur.sciencefiction
dk.fritid
dk.fritid.dyr
dk.fritid.dyr.kat
dk.fritid.dyr.hund
dk.fritid.motorcykel
dk.fritid.hus-og-have
dk.helbred
dk.helbred.behandling.alternativ

Over de sidste to dage. Det lader ikke til, at de selv følger trådene nogle af
stederne.
De har efterhånden modtaget en del mere eller mindre seriøse mails, så mon ikke,
de lærer det

--
Preben Mortensen
(Cykellapper)

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 08-07-05 07:35

"Det lader ikke til, at de selv følger trådene nogle af stederne"

Men kan være sikker på at det ikke bare er en "aktion" mod Marianne? Mon det
er hende som har sendt det ?

Jeg er selv blevet kontaktet flere gange, om deltagelse i div. programmer.
Men det har altid været direkte til mig. Jeg synes fremgangsmåde er lidt
underlig....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Michal

Dato : 08-07-05 21:33

On Fri, 8 Jul 2005 08:35:25 +0200, Henrik wrote:
> "Det lader ikke til, at de selv følger trådene nogle af stederne"
>
> Men kan være sikker på at det ikke bare er en "aktion" mod Marianne? Mon det
> er hende som har sendt det ?

Hmm, det er jo et godt spørgsmål... lad os lige ta' et kig :)

From: Marianne Holm <marianne.holm@nordiskfilm.com>
Date: 07 Jul 2005 11:31:24 GMT

Hmm sjovt... to forskellige ip adresser?

Og det er postet gennem TDC? Hmm, hmm...

inetnum: 194.182.139.48 - 194.182.139.63
netname: EGMONT-ENTERTAINMENT-NET

inetnum: 193.88.12.0 - 193.88.15.255
netname: TELEDANMARK-INTERNET

Man kunne altid sende en mail til <abuse@post.tele.dk> :)

Det er trodsalt usenet-abuse... Og hvis det rent faktisk ER noget andet
også, kan TDC jo altid få lov til at rode med det...

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Michal

Dato : 08-07-05 22:05

On 08 Jul 2005 20:32:43 GMT, Michal wrote:

> Hmm, det er jo et godt spørgsmål... lad os lige ta' et kig :)
>
> From: Marianne Holm <marianne.holm@nordiskfilm.com>

Hvis man skal tro et par andre indlæg via TDC's servere bruger de ikke
en X-Originating-IP. Den kunne godt være fake :)

Men på den anden side har igen af de indlæg jeg har sammenlignet med
været postet over TDC's web-news dimmer. Hvis det da hvad det er.

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Bo Nielsen

Dato : 07-07-05 21:13

> [...]
> TV3 til efteråret.
>
> Interesseret?
>
> Så kontakt Marianne K Holm eller Henrik Bergquist

Jeg har sendt dette til frøken Marianne:

Kære Marianne,

jeg kan bedst lide mit køkken på den måde - maden smager li'som af mere!

Kærlig hilsen

Bo Nielsen
kok

ScooterBo

Fra : Kim \(Bandit600\)

Dato : 07-07-05 21:26

"Bo skrev
> Jeg har sendt dette til frøken Marianne:
>
> Kære Marianne,
>
> jeg kan bedst lide mit køkken på den måde - maden smager li'som af mere!

HAHAHA )

Go humor!!!

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-07-05 00:31

Marianne Holm wrote:

> Interesseret?

TROLL ALERT!!!!!!!!!!

--
Tony
Fazer 1000 i udu

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-07-05 03:03

> TROLL ALERT!!!!!!!!!!

Tror nu ikke det er en troll, men bare gammeldags dumhed.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 09-07-05 11:26

Michal <usenet@spamwodzinskitrap.dk> writes:

> Hvis man skal tro et par andre indlæg via TDC's servere bruger de ikke
> en X-Originating-IP. Den kunne godt være fake :)

Men det er den næppe. Jeg bruger noget lignende på
<http://news.dfmc.dk/>, da NNTP-Posting-Host er den maskine der
sparker indlægget ind på usenet, men derfor vil man måske gerne se
hvem der har sendt det til webserveren via HTTP.

> Men på den anden side har igen af de indlæg jeg har sammenlignet med
> været postet over TDC's web-news dimmer. Hvis det da hvad det er.

Det er det.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Michal

Dato : 09-07-05 14:06

On Sat, 09 Jul 2005 12:25:31 +0200, Jacob wrote:

> [...]
> sparker indlægget ind på usenet, men derfor vil man måske gerne se
> hvem der har sendt det til webserveren via HTTP.

Det er lige præcis det jeg mener. Og jeg ved ikke lige hvordan TDC's
web-news dimmer opfører sig.

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 09-07-05 14:08

Michal <usenet@spamwodzinskitrap.dk> writes:

> Det er lige præcis det jeg mener. Og jeg ved ikke lige hvordan TDC's
> web-news dimmer opfører sig.

Det tror jeg nok at jeg gør, i hvert fald lige hvad det angår.
NNTP-Posting-Host bliver den webserver hos TDC der sparker indlægget
ind på usenet, og X-Originating-IP er den maskine der sendte indlægget
til webserveren via HTTP.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : mlt

Dato : 09-07-05 15:42

Min mail til den kære Cand. Skur kone Marianne:

"Nej tak, det er ikke noget for mig. Faktisk synes jeg det er ret klamt at
udstille mennesker i diverse mere eller mindre pinlige situationer. Det er
muligt at de selv får noget ud af det(jeg tvivler dog) , og kan personligt
ikke selv se nogen idé i at se andre folks manglende rengøring af filteret i
en opvaskemaskine... Det må de squ da selv om... !
Helt ærligt, så er det her reality-TV ved at være ret klamt og omklamrende.
Man skal enten være for fed, psykisk syg, ekstram medieliderlig, højtråbende
eller andet ekstremt, og det skulle så være underholdende at se på ?

Ja, hver sin smag...

Mvh - og undskyld forstyrrelsen - Michael"

Det er sku da klamt at hive folk ind til pinligheder og løftede
pegefingre... Typisk for dansk TV journalistik...

* Med venstre fra styret * Mikker