MC på Islevhusvej
Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 06-07-05 20:46

Hvem var det der listede sig udenom afspæringerne på MC,da Buch skulle
køre forbi i kortege??
Jeg er ikke fortørnet, nærmere fuld af beundring at det kunne lade sig
gøre uden at få 250 Secret Service folk på nakken.

MVH Anders

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 06-07-05 20:56

Anders Sune Jensen (slet S1VO6) wrote:
> [...]
> Jeg er ikke fortørnet, nærmere fuld af beundring at det kunne lade sig
> gøre uden at få 250 Secret Service folk på nakken.

Genialt! :D

Ved dog ikke hvem det var, men mig var det ikke :(

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Armand

Dato : 06-07-05 23:35

> [...]
> Jeg er ikke fortørnet, nærmere fuld af beundring at det kunne lade sig
> gøre uden at få 250 Secret Service folk på nakken.

Det var da bare Mohammed fra Vollsmose, som lige gennemførte en
(vellykket) test!

--
Armand.

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 06-07-05 23:50

> Det var da bare Mohammed fra Vollsmose, som lige gennemførte en
> (vellykket) test!
---
Pas nu på du ikke får en al quida på nakken..

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600