Banedag i Danmark ?
Fra : Dennis

Dato : 06-07-05 20:28

Hejsa prøver igen med et andet topic

Er der nogle der kender til nogle banedage i Danmark, hvor der er ledig
pladser ???
Jeg har kigget på mestersvinger, raceing4fun, team-trackday uden held.

--
Dennis
zx6r

Fra : Kongsted

Dato : 06-07-05 20:49

In article <42cc2fd6$0$175$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
dl@cont.auc.dk says...
> Hejsa prøver igen med et andet topic
>
> Er der nogle der kender til nogle banedage i Danmark, hvor der er ledig
> pladser ???
> Jeg har kigget på mestersvinger, raceing4fun, team-trackday uden held.

Hvorfor ikke bare køre i Sverige???
--
Kongsted
sv1000s

Fra : Moller

Dato : 06-07-05 20:53

Kongsted wrote:
> In article <42cc2fd6$0$175$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
> dl@cont.auc.dk says...

> Hvorfor ikke bare køre i Sverige???

   Ja, det er både biligere, og nemmere at komme til ;) ellers er der
nogen i tyskland...

   Og kan kun anbefale : http://www.dinvenbike.com/html/dansk.html

   Og som bevis på jeg har prøvet dem,
http://www.dinvenbike.com/html/2005maj_2.html så er det mig der holder
med den orange hjelm, og solbriller.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Dennis

Dato : 06-07-05 21:17

>Hvorfor ikke bare køre i Sverige???
>--
>Kongsted
>sv1000s

Det ville være nemmere og billigere, hvis det nu var i Danmark (jylland)
efter som jeg bor i Århus. Det koster jo en krig at skulle tage til Sverige
det kræve enten bro afgifter eller færge biletter samt en overnatning, hvis
man skal være noget værd når man skal køre

--
Dennis

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 07-07-05 07:31

"Dennis" <dl@cont.auc.dk> writes:

> [...]
> det kræve enten bro afgifter eller færge biletter samt en overnatning, hvis
> man skal være noget værd når man skal køre

Der er ret få muligheder for banedage i Danmark. Af de tre baner
(Jyllandsringen, Ring Djursland og Padborg Park), er det nok Padborg
Park som er mest sandsynlig for banedags arrangementer. Jeg mindes
dog ikke have hørt om nogen arrangementer dér i år.

Siden du bor i Århus, vil jeg anbefale at kigge mod tyskland, der
burde være nogle muligheder. Dét, eller nappe en færge til Halmstad
og køre på f.eks. Falkenberg.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Thomas

Dato : 07-07-05 11:17

> Jeg har kigget på mestersvinger, raceing4fun, team-trackday uden held.

Prøv at se på www.mestersvinger.dk - de har ledige pladser på Ring Djursland
i September.

--
Thomas

Fra : Hekto

Dato : 07-07-05 11:44

In article <42cd0125$0$293$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, tc1
_NOSPAM@webspeed.dk says...

www.svingteknik.dk o.s.v. o.s.v.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Dennis

Dato : 07-07-05 22:21

> Prøv at se på www.mestersvinger.dk - de har ledige pladser på Ring
> Djursland i September.
>
> --
> Thomas

Ja, men der er bare sååååååååå lang tid til sidst i september

--

Dennis

Fra : Morten Christensen

Dato : 07-07-05 21:22

"Dennis" <dl@cont.auc.dk> wrote in message
> Hejsa prøver igen med et andet topic
>
> Er der nogle der kender til nogle banedage i Danmark, hvor der er ledig
> pladser ???
> Jeg har kigget på mestersvinger, raceing4fun, team-trackday uden held.

Road Racing Fyn holder hver onsdag eftermiddag/aften køretknisk kursus, men
det kræver at din mc er lavet op til "race" med diverse
sikkerhedsforeskrifter og lyddæmpning.
Det foregår på Flyve station Vandel, og koster 450 for en aften (fra 17-20),
og så er du selv forsikret (din krop) - og nogle selskaber vil godt forsikre
din cykel også, men det må du selv snakke med dem om.

Du kan finde mere info om arrangøren på http://www.roadracingfyn.dk

MortenC

Fra : Dennis

Dato : 07-07-05 22:19

> [...]
> 17-20), og så er du selv forsikret (din krop) - og nogle selskaber vil
> godt forsikre din cykel også, men det må du selv snakke med dem om.

Dem har jeg haft kig på, det virker interresant

--
Dennis