Johnson MC
Fra : Jesper

Dato : 06-07-05 09:35

Hej, jeg er ny mc'er og håber i kan hjælpe mig med at afklare en lille
ting.

Jeg har har kig på en mc som Johnsons MC (på løjtegårdsvej) har stående.
Men jeg aner intet om motorcykler og vil derfor helst handle hos en
forhandler der er vellidt og har styr på sagerne.
Er der derfor nogle der ved om Johnsons MC er værd at handle hos?
Gode/dårlige oplevelser?

Mvh.
Jesper

Fra : Moller

Dato : 06-07-05 09:47

   www.dmcn.dk kig under forhandler anmeldelser

--
VH
Lars Molnit

Fra : Jesper

Dato : 06-07-05 09:50

Moller wrote:

>    www.dmcn.dk kig under forhandler anmeldelser

Den står der desværre ikke, jeg havde kigget

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-07-05 10:07

Moller wrote:

> www.dmcn.dk kig under forhandler anmeldelser

Du er vist lige lovligt hurtig på aftrækkeren dér, Moller

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Moller

Dato : 06-07-05 10:33

Tony Lorentzen wrote:

> Du er vist lige lovligt hurtig på aftrækkeren dér, Moller

   Ser sådan ud... men på den anden side ;) så vil han jo være den første
som lige kan få dem skrevet på.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Ulvir

Dato : 06-07-05 11:12

Moller wrote:

> www.dmcn.dk kig under forhandler anmeldelser

Læste anmeldelsen om mc hjørnet med interesse..

Fra : Peter B. Juul

Dato : 06-07-05 10:51

jesper_aj@hotmail.com (Jesper) writes:

> [...]
> hos en forhandler der er vellidt og har styr på sagerne.
> Er der derfor nogle der ved om Johnsons MC er værd at handle hos?

Mine kørelærere er glade for ham. Men de ligger også på adressen og
får vist lavet ting billigt...

Stedet skiftede ejer for to år siden og den tidligere ejer havde i
starten et godt ry, som desværre blev mere og mere blakket.

Men reelt har jeg efterhånden indset, at hvis ingen har offentliggjort
kritik af en forhandler/værksted, så er stedet sikkert godt
nok. MC-ister er nogle brokrøve
--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Jesper

Dato : 06-07-05 11:15

Peter B. Juul wrote:

> [...]

> Men reelt har jeg efterhånden indset, at hvis ingen har offentliggjort
> kritik af en forhandler/værksted, så er stedet sikkert godt

Tak for svarene. Jeg må ud og snakke med ham.

--> Peter - det er tilfældigvis ikke dig der er skribent på gc.dk ? Bare sådan
af ren nysgerrighed.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 06-07-05 12:39

Jesper_aj@hotmail.com (Jesper) writes:

> --> Peter - det er tilfældigvis ikke dig der er skribent på gc.dk ?
> Bare sådan af ren nysgerrighed.

Jo, geekculture.dk. Jeg ved ikke ret meget om dæksler, skydespjæld og
kontraklapper.

--
Peter B. Juul, o.-.o "All great epics come to an end. The Iliad. The
The RockBear. ((^)) Odyssey. War and Peace. Buffy the Vampire Slayer.

Fra : Dak

Dato : 06-07-05 21:01

> Er der derfor nogle der ved om Johnsons MC er værd at handle hos?
> Gode/dårlige oplevelser?

jeg har kun gode oplevelser angående reparationer hos den nye ejer. Har dog
ikke købt mc af ham da det er rimelig ny afdeling. De plejede kun at have
værksted. Men prøv det endelig efter min mening. Du vil da få hans fulde
service/opmærksomhed hvis du blir en af de første som køber en motorcykel.

Dak
Suzuki GS500Ev