træf i skagen på søndag
Fra : Brassball

Dato : 06-07-05 01:52

nogen der ved noget ??, for jeg ved ikke noget andet end at en anden
MC'ist spurgte om jeg skulle til træf

MVH

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 06-07-05 03:03

"Brassball" <skoleskibe@hotmail.com> wrote in message
> nogen der ved noget ??, for jeg ved ikke noget andet end at en anden
> MC'ist spurgte om jeg skulle til træf
>
> MVH

Davs.

Hm, kalenderen på http://www.dkfritidmotorcykel.dk viser ingen arrangementer
den dag - men det kan jo blot være en manglende indtastning.

MC Scavenius afholder træf på Skagen den 14.-17. juli i år, se:
http://www.mc-scavenius.dk

Derudover kan jeg ikke umiddelbart google nogle resultater frem, men det er
jo ikke ensbetydende med at der ikke sker noget den weekend.
Andre i gruppen, der har info?

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : TL1000s

Dato : 06-07-05 08:14

Camping muligheden til træffet der starter d. 14. begynder fra på
Mandag....

--
M.V.H.

Kenneth T. Steffensen
Suzuki TL1000s- 02
webmaster@dinglepjortmc.dk
www.dinglepjortmc.dk

Fra : Gynex

Dato : 06-07-05 08:44

Enkelte tager allerede derop i løbet af weekenden, hvor det også er muligt
at slå telt op.
MVH
Carsten

Fra : Jesper

Dato : 06-07-05 14:29

Brassball wrote:

> nogen der ved noget ??, for jeg ved ikke noget andet end at en anden
> MC'ist spurgte om jeg skulle til træf

Det er et af landets største MC-træf og det er det 15. år at det bliver
afholdt. Det ligger altid i uge 28 og selve træffet starter torsdag og
slutter søndag morgen. Men det er muligt at slå lejr i dagene op til
træffet.
Se mere her:
www.skagentraef.dk

/