Hvad sker der...!!!
Fra : Martin Pedersen

Dato : 04-07-05 20:00

Jeg har tidligere søgt erfaringer ang. trimning af min MC på rullefelt og
tilhørende justering... Der blev flerstemmingt anbefalet et besøg hos MC -
hospitalet... og ja for 3 uger siden aftalte Jeg med Henning at jeg kunne
komme mandag d. 4 juli klokken...- jaa jeg skulle bare komme !
- Jeg havde taget fri og kørte hjemmefra kl. 7.15 imorges og ankom til
Hornum v/ Års kl. 9.15 tog alle de lange, snoede og største omveje jeg
kunne finde for at nyde friheden ( dog i blæst og lidt let regn ) Men pyt
for i dag var cyklens dag...
Jeg sad på trappestenen til kl. 10.00 udenfor MC- hospitalet da der var
slukket og lukket og tænkte at de først åbnede kl. 10.00 men kl. blev
langsomt i den lille by 10.30 - 11.00 - 12.30 osv. på et tidspunkt kørte
jeg til Hobro ca. 35 km syd for Hornum for at spise lidt sen middagsmad og
vendte tilbage til MC-hospitalet kl. 13.30 og ventede så indtil kl. 15.30
og efter nok 50 telefonopkald til de 2 kontaktnumre til MC-hospitalet og
utallige sms og indtalte beskeder på tlfsvare... Kørte jeg skuffet hjem
igen ( med lidt ondt i rø... efter de mange timer på bænk og trappe i
Hornum. Efterfølgende har jeg prøbet at ringe siden kl. 16.00 og indtil nu
til MC-hospitalet da træffetiden dog er bedst mellem 16.00 - 21.00 Men
uden held. Så en dag spildt eller jaa den gik ikke som planlagt og
holdkæft der er surt ikke at have fået rep. af sin MC som man havde set
frem til og håbede på...

Med venlig hilsen

Martin Pedersen

ps. skulle lige have afløb for det der havde hobbet sig op !!!

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 04-07-05 20:29

Martin Pedersen wrote:
> [...]
> Med venlig hilsen
>
> Martin Pedersen
>
> ps. skulle lige have afløb for det der havde hobbet sig op !!!

Du har ret, det er sgu for dårligt !!!
Minder mig om at jeg har skrevet en mail til Henning, som han heller ikke
har svaret på, og det plejer han at gøre, mon alt er ok ???
--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152

Fra : Claus Andersen

Dato : 04-07-05 21:02

> mon alt er ok ???
> --

Hvis man går ind på hans hjemmeside skriver han at det er lukket denne uge
pga dødsfald, ku måske være en årsag til manglende respons.

Venlig Hilsen
Claus

Fra : Martin Pedersen

Dato : 05-07-05 07:00

pga. dødsfald...jamen det har der stået de sidste 4 uger....

Fra : Ronni Jensen

Dato : 05-07-05 08:13

> pga. dødsfald...jamen det har der stået de sidste 4 uger....

Hvis manden er kradset af, gør 4 uger vel ingen forskel...

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Martin Pedersen

Dato : 05-07-05 17:15

der står lukket pga. dødsfald er tilbage mandag... og det har stået der
siden - det er ikke ejeren der er smutte i svinget

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-07-05 18:32

kraghedevej149@hotmail.com (Martin Pedersen) writes:

> der står lukket pga. dødsfald er tilbage mandag... og det har stået
> der siden - det er ikke ejeren der er smutte i svinget

Eller også har han nogle gode kantakter
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-05 14:14

Det er surt
Jeg er sikker på han har en god grund til det!
Og jeg er også sikekr på at´i nok finder på noget der gør at i begge bliver
tilfredse

Du kan fange ham på hans profil inde på motorcykelgalleri. Det er han stort
set daglig online!