Jeg var med en kammerat hos Louis, for at få byttet hans nye hjelm, som var
en uge gammel og defekt da han kom hjem med den. Gummilisten omkring
visiråbning var faldet af, og derfor sluttede visieret ikke helt tæt. Så vi
tog til Louis og regnede med at få en ny eller evt. pengene tilbage.
Men hos Louis ville de kun give os pengene tilbage, efter at den havde været
sendt til fabrikken og de konstaterede at det var en fabrikationsfejl!!!
(det ville tage ca. 14 dage) Og en ny hjelm (ombytter) kunne ikke komme på
tale!!!
Nej, vi fik bare smidt en ny gummilister i hovedet og så kunne vi selv gå
hjem og montere/lime den!!! Det er ikke en service jeg er vant til hos bl.a.
HG, hvor jeg har haft en lign. sag. Her ombyttede man bare hjelmen og så tog
butikken "slagsmålet" med fabrikken bagefter.
Jeg synes det er for dårligt når vi snakker en sprit ny hjelm.
Så Louis har mistet mindst to kunder.....
--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk
Fjern x i mailadr. ved svar på mail.