Armandrygter?
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-07-05 16:08

Jeg er da snart ved at gå ud af mit gode skind... Hvem har nogle insider
historier fra malerklemmen om Armand og sagaen om den adskilte lillefrø?

--
Tony
Kilofazer

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-05 16:54

Tony Lorentzen skrev i meddelelsen
<42c950bb$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk>...
>Jeg er da snart ved at gå ud af mit gode skind... Hvem har nogle insider
>historier fra malerklemmen om Armand og sagaen om den adskilte lillefrø?

Ja, vi vil vide noget ! Er han mon blevet anglofil ?

mvh
Orla, som var hindret i at besøge klemmen :-/

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-05 17:13

> Ja, vi vil vide noget ! Er han mon blevet anglofil ?

Jeg hilste for første gang på Armand på klemmen, sjovt nok slet ikke en
indbidt gammel mand som jeg troede han var

Mvh
Morten
BastardBike til salg.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 04-07-05 17:26

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> writes:

> Tony Lorentzen skrev i meddelelsen
> <42c950bb$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk>...
>
> Ja, vi vil vide noget ! Er han mon blevet anglofil ?

Næh, ikke udfra hans køretøj igår. Det var en japser, men hverken en
Ymerhakker, en kwak, eller en sguzuki.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-07-05 19:05

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Næh, ikke udfra hans køretøj igår. Det var en japser, men hverken en
> Ymerhakker, en kwak, eller en sguzuki.

Hångda? CBR? :-|

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Hekto

Dato : 04-07-05 21:08

In article <42c97a3e$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
spam@dfmc.dk says...
> Hångda? CBR? :-|

XBR!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Armand

Dato : 04-07-05 23:05

Tony Lorentzen wrote:
> Jeg er da snart ved at gå ud af mit gode skind... Hvem har nogle insider
> historier fra malerklemmen om Armand og sagaen om den adskilte lillefrø?

Hæ!
Søreme om man ikke magter at sætte folk grå hår i hovedet!

--
Armand.
(Fornuftskøber med identitetskrise)

Fra : Steen Gruby

Dato : 04-07-05 23:24

On Tue, 05 Jul 2005 00:04:48 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

Hej Armand,

>Hæ!
>Søreme om man ikke magter at sætte folk grå hår i hovedet!

De er mere nysgerrige end en flok gamle damer med gadespejle )

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Thomas Jensen

Dato : 05-07-05 05:40

> Hæ!
> Søreme om man ikke magter at sætte folk grå hår i hovedet!
>
> --
> Armand.
> (Fornuftskøber med identitetskrise)

Du har da ikke købt en V4 mc af det mærke du ikke kan lide ?

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Bjørn S

Dato : 05-07-05 07:36

Armand wrote:

> Hæ!
> Søreme om man ikke magter at sætte folk grå hår i hovedet!

Ja, det går da visst meget godt
Min computer er gået ned med prostata, så du slipper for at jeg
offentliggør "pornografiske" billeder, indtil videre

--
/Bjørn

Fra : Armand

Dato : 05-07-05 15:34

Bjørn S wrote:

> Ja, det går da visst meget godt
> Min computer er gået ned med prostata, så du slipper for at jeg
> offentliggør "pornografiske" billeder, indtil videre

Usle Paparazzi!!!!

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 05-07-05 16:04

In article <USwye.58357$Fe7.192936@news000.worldonline.dk>, armand@mc-
chaufforerne.dk says...
> Usle Paparazzi!!!!

Ja, det hjalp ikke noget at du sad læææænge ovre på stendiget, og
nevøst ventede på at alle skulle forsvinde!

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 05-07-05 08:08

> Jeg er da snart ved at gå ud af mit gode skind... Hvem har nogle
> insider historier fra malerklemmen om Armand og sagaen om den
> adskilte lillefrø?

Jeg synes han havde købt en fed cykel.

--
Mojn