(Aalborg) låne en lovlig udstødning til en~
Fra : Jacob Larsen

Dato : 04-07-05 16:08

Hej.

Er der nogen her i Aalborg der vil låne mig en lovlig udstødning/potte til
en CBR600F2. Skal til syn og har en Micron carbon-potte på som vist ikke går
igennem synet.

Ellers vil jeg muligvis forsøge mig med grydesvampe-tricket. At låne en org
udstødning i et par dage er dog vist nemmere?
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Thomas Seehausen

Dato : 04-07-05 16:41

Min storebror var til syn med samme cykel og en laser udstødning (tror jeg
nok). Den gik lige igennem

Fra : Jacob Larsen

Dato : 04-07-05 16:49

"Thomas Seehausen" <seehausensletdette@stofanet.dk> wrote
in message
> Min storebror var til syn med samme cykel og en laser
> udstødning (tror jeg nok). Den gik lige igennem

Måske trænger min til en ny omgang uld i potten. Synes den lyder lige højt
nok til et syn. Jeg må hellere lade en kyndig se på den og høre om det er
for slemt inden jeg tropper op til et syn under alle omstændigheder.

Fra : Martin Leong

Dato : 04-07-05 22:17

"Jacob Larsen" <jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk> wrote in message
> Måske trænger min til en ny omgang uld i potten. Synes den lyder lige højt
> nok til et syn. Jeg må hellere lade en kyndig se på den og høre om det er
> for slemt inden jeg tropper op til et syn under alle omstændigheder.

Min TT'er gik lige igennem med åben potte. To værksteder jeg havde været
inde på, mente bestemt den larmede for meget (det gør den helt sikkert
også), men det mente synsmanden åbenbart ikke...

Martin Leong
Yamaha TT350
Aprilia RS250

Fra : Jacob Larsen

Dato : 04-07-05 23:51

"Martin Leong" <mk_leong@hotmail*fjern*.com> wrote in
message

> Min TT'er gik lige igennem med åben potte. To værksteder
> jeg havde været inde på, mente bestemt den larmede for
> meget (det gør den helt sikkert også), men det mente
> synsmanden åbenbart ikke...

Hvor tog du den til syn her i byen? Måske jeg skulle tage derhen.

Fra : Martin Leong

Dato : 05-07-05 07:23

> Hvor tog du den til syn her i byen? Måske jeg skulle tage derhen.

Nørresundby... kan varmt anbefales

Har du fået solgt GS'eren?

Martin Leong
Yamaha TT350
Aprilia RS250

Fra : Jacob Larsen

Dato : 05-07-05 11:00

> Nørresundby... kan varmt anbefales

Nåh ja, husker godt du fortalte om dit syn her i gruppen. Det vil jeg lige
skrive mig bag øret.

> Har du fået solgt GS'eren?

Nope, den står i garagen endnu. Jeg ville lige vente og se om CBR'eren
skulle give problemer inden jeg skilte mig af med GS'eren. Jeg vil også lige
undersøge om mit monorack (eller dele af det) skal genbruges til den nye
cykel. Ellers kommer jeg helt sikkert til at savne bagagepladsen.

Men den bliver da snart sat til salg. Kan jo ikke blive ved med at gemme
mine gamle cykler.

Fra : Janner

Dato : 05-07-05 08:15

> Hvor tog du den til syn her i byen? Måske jeg skulle tage derhen.
>
> --
> Mvh. Jacob Larsen
> http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Prøv den der ligger på stationsmester vej i Skalborg, han kører selv
motorcykel dog hermed ikke sagt den bare smutter igennem med en vældig larm
, men han er sgu flink !
--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk

Fra : Jacob Larsen

Dato : 05-07-05 10:46

"Janner" <askmejust@nospamnejtak.ja> wrote in message

> Prøv den der ligger på stationsmester vej i Skalborg, han
> kører selv motorcykel dog hermed ikke sagt den bare
> smutter igennem med en vældig larm , men han er sgu flink
> !

Hedder han Kristian og kører på en orange Honda? Har en veninde som kender
ham. Måske hun skulle tage med til syn.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 10-07-05 14:13

"Jacob Larsen" <jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk> wrote
in message news:42c95029$0$18637$14726298@news.sunsite.dk
> [...]
>
> Ellers vil jeg muligvis forsøge mig med
> grydesvampe-tricket. At låne en org udstødning i et par

Kom nu gutter og gutinder. En eller anden må da have en lovlig potte til en
CBR 600F2 liggende. Jeg går ud fra, at jeg bare kan sætte en std. potte på,
den org. er vel ikke lavet ud i et eller noget?

Der er penge til en kasse øl i vente til redningsmanden.