Ønskecykel
Fra : Thomas Seehausen

Dato : 04-07-05 15:04

Hej. Hvad er jeres ønskecykel egentlig?
Min for øjeblikket er nok Ducati Monster S4R. Den er alt for lækker

Fra : Hekto

Dato : 04-07-05 15:36

In article <42c941b8$0$21457$ba624c82@nntp06.dk.telia.net>,
seehausensletdette@stofanet.dk says...
> Min for øjeblikket er nok Ducati Monster S4R. Den er alt for lækker

Neeeej ... den er for grim! Tarmene hænger jo ud af den!
Det skal være en S2R!!!

... men sådan een kan man jo lave selv!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-07-05 16:40

Thomas Seehausen wrote:
> Hej. Hvad er jeres ønskecykel egentlig?
> Min for øjeblikket er nok Ducati Monster S4R. Den er alt for lækker

En 4cyl 500cc totakter af en art? :)

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Megas

Dato : 04-07-05 16:39

Thomas Seehausen wrote:
> Hej. Hvad er jeres ønskecykel egentlig?
> Min for øjeblikket er nok Ducati Monster S4R. Den er alt for lækker

Puuha, dén er svær..

Kawasaki ZX12, sort & gerne med turbo *arm*

--

Megas *Videresender til julemanden imens jeg husker det*

Fra : Thomas Seehausen

Dato : 04-07-05 16:43

Sådan en er ellers også lækker men er vist mere til det nøgne look

Fra : Casper Pedersen

Dato : 04-07-05 18:00

Triumph Sprint ST ABS 2005 - som blev leveret i sidste uge....

Fra : Thomas Seehausen

Dato : 04-07-05 19:36

Tillykke med cyklen

Fra : Casper Pedersen

Dato : 05-07-05 20:15

Takker

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 04-07-05 18:47

Thomas Seehausen wrote:
> Hej. Hvad er jeres ønskecykel egentlig?
> Min for øjeblikket er nok Ducati Monster S4R. Den er alt for lækker

Ducati 998S FE

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : Martin Pedersen

Dato : 04-07-05 20:03

Thomas Seehausen wrote:

> Hej. Hvad er jeres ønskecykel egentlig?
> Min for øjeblikket er nok Ducati Monster S4R. Den er alt for lækker

Måske den nye MZ 1000 kunne være sjov at prøve og se om den kunne dræbe
alle de forestillinger man har...

Martin Pedersen

Fra : Ths Niels

Dato : 04-07-05 20:14

Kelim Storm Prince 150. Den er sgu "lægger"

/Signatur

Fra : Asger Steffensen

Dato : 04-07-05 21:04

"Thomas Seehausen" <seehausensletdette@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej. Hvad er jeres ønskecykel egentlig?
> Min for øjeblikket er nok Ducati Monster S4R. Den er alt for lækker

hmmm - p.t. er det vist KTM 950 S Adventure der står øverst på listen...

Asger
DL 1000 V-Strom
GPz 500 S
(begge til salg)

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 04-07-05 21:28

> Hej. Hvad er jeres ønskecykel egentlig?
> Min for øjeblikket er nok Ducati Monster S4R. Den er alt for lækker
---
Den ultimative:

Suzuki B-King :))

Hvornår er det lige den kommer på markedet??

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 05-07-05 03:24

OlIvEr [6000] wrote:
> Den ultimative:
>
> Suzuki B-King :))
>
> Hvornår er det lige den kommer på markedet??

Tja, den har vidst været som prototype i et stykke tid, gad vide om den
overhovedet kommer på gaden?

Men, FEED det er den!

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-07-05 22:12

"Thomas Seehausen" <seehausensletdette@stofanet.dk> wrote in message
> Hej. Hvad er jeres ønskecykel egentlig?
> Min for øjeblikket er nok Ducati Monster S4R. Den er alt for lækker

BMW R1200 ST...*savle*

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Moller

Dato : 04-07-05 22:24

Thomas Seehausen wrote:
> Hej. Hvad er jeres ønskecykel egentlig?
> Min for øjeblikket er nok Ducati Monster S4R. Den er alt for lækker

   Müncher Mammut 2000 ;) *mums* eller en gixxer 1000 årgang 2005 uden
kåbe, og med alle stelldele i sort mat.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Steen [8700]

Dato : 04-07-05 22:46

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 05-07-05 03:22

Thomas Seehausen wrote:
> Hej. Hvad er jeres ønskecykel egentlig?
> Min for øjeblikket er nok Ducati Monster S4R. Den er alt for lækker

Måske en Mondial Piega!?

Tja, der er mange motorcykler jeg gerne vil have, svært at nævne en jeg
helst vil have :D

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-07-05 07:31

Thomas Seehausen wrote:
> Hej. Hvad er jeres ønskecykel egentlig?
> Min for øjeblikket er nok Ducati Monster S4R. Den er alt for lækker

Hmm. Ved siden af FJ'eren burde der holde en rejseenduro af en slags.
Honda Varadero ser lækker ud, men der er sikkert andre hvis jeg for
alvor begynder at kigge.. Ved siden af den burde der holde et bette
banejern, måske en Yamaha R6 på en trailer. Og vintermaskinen med
sidevogn skal holde ude bagved skuret (det er vist også ved at være
fyldt nu..) - en Jawa eller spjætter må kunne gøre det.

Jeg må også have en gammel Duc i stuen til at pudse i de ledige (!) stunder.

--
vh
Torben

Fra : Thomas Seehausen

Dato : 05-07-05 07:39

Jeg synes det virker lidt pudsigt, at der ikke er nogle, der har skrevet
Firebladen, der ellers virker som noget af det bedste (læs: pæneste)
indenfor fuldkåbecykler. Hvad er grunden til dette?

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-07-05 08:03

Thomas Seehausen wrote:
> Jeg synes det virker lidt pudsigt, at der ikke er nogle, der har skrevet
> Firebladen, der ellers virker som noget af det bedste (læs: pæneste)
> indenfor fuldkåbecykler. Hvad er grunden til dette?

Den ser da lækker ud - jeg glemte i farten at jeg også _må_ prøve at eje
en VFR. Jeg ønsker mig ikke en fireblade primært fordi jeg ikke har
kendskab til den. Umiddelbart er den ikke en kombination jeg kan udnytte
- jeg har ikke evner/nosser til at kaste rundt med så mange HK/KR/KG, og
den ligner ikke en oplagt touringbamse. Et banejern kunne også være en
CBR600, men R6eren har lidt mere sjæl IMHO, og at have 3 Honda'er på
ønskelisten ville give anledning til løftede øjenbryn i dette forum .

--
vh
Torben

Fra : Moller

Dato : 05-07-05 08:29

Thomas Seehausen wrote:
> Jeg synes det virker lidt pudsigt, at der ikke er nogle, der har skrevet
> Firebladen, der ellers virker som noget af det bedste (læs: pæneste)
> indenfor fuldkåbecykler. Hvad er grunden til dette?

   Det jo længe siden den kom frem og var det upperste... det var en
ønskecykel dengang, men nu er den ikke så fed igen, da de andre også kan
lave cykler der kan dreje, og så er den jo lidt lungesvag sammenlignet
med konkurenterne ;) nu tildags, så helllere R1 04 og frem, ZX10r 04 og
frem, elller en gixxer 1000 01 og frem.

--
VH
Lars Molnit

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 05-07-05 21:35

> [...]
> Firebladen, der ellers virker som noget af det bedste (læs: pæneste)
> indenfor fuldkåbecykler. Hvad er grunden til dette?
Jeg satser da også på at det bliver min næste cykel. Men det skulle være for
at pille netop kåben af..

Det er voldsomt så meget streetfighter der kan komme ud af dem:

http://bimbos-fighters.de/umbauten/copkiller.htm
http://bimbos-fighters.de/umbauten/python.htm

:)) Ja tak!!

Fra : Asger Steffensen

Dato : 05-07-05 23:44

"OlIvEr [6000]" <hayabusa@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for
> at pille netop kåben af..
>
> Det er voldsomt så meget streetfighter der kan komme ud af dem:

Det der kan du lave ud af hvad som helst med et bredt alu stel og en R4
motor.

http://www.zx10.de/zx10/umbauten/mario/bilder/mario.jpg
http://www.zx10.de/zx10/umbauten/andreas/bilder/linksvorne.jpg

Ikke helt så gennemført, indrømmet, men til gengæld anvendelig i praksis

Asger
DL 1000 V-Strom (til salg)

Fra : Jesper

Dato : 05-07-05 08:17

Thomas Seehausen wrote:

> Hej. Hvad er jeres ønskecykel egentlig?
> Min for øjeblikket er nok Ducati Monster S4R. Den er alt for lækker

Det kan da kun være en sprit ny CB400f årg '78..... Selvom en Z650 nok
også ville gå an...... Nææææ det skal være en VF1000R eller en
CB1100R....... NEJ helt bestemt en GSXR750LE årg. '86....... En Honda CB-1
eller en BROS 650 kan jeg også gå med til..... Måske en CBR900 fra '92
eller en RVF750.........

NU HAR JEG DET!!!!!!!!!!!!
HONDA NR750.... En V4 motor med ovale stempler og 32 ventiler..... Ja
sådan en må det sgu' være

Har i andre ligeså svært ved at vælge jeres drømme MC??

/
Jesper

Fra : MKS - 74

Dato : 05-07-05 08:27

On Tue, 5 Jul 2005 07:17:11 +0000 (UTC), tiper@tiscali.dk (Jesper)
wrote:

>Har i andre ligeså svært ved at vælge jeres drømme MC??

Næh, når jeg har spist for meget lige inden sengetid, så får jeg tit
mareridt om at jeg endnu har en Skrot-zuki....

Ellers er min eneste rigtige ønske-MC (jeg drømmer aldrig om den) en
RCV450RR, der er kun et lille problem.....

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 05-07-05 09:58

Altså hvis jeg skulle vælge en anden en den jeg har (Hornet 900).

Så skulle det være en CBR600RR '05, og en Triumph Speed Triple '05,
og en Ducati Multistrada 1000s '05, og en RFV400 (RC35), og HD FLH
'77-80 (shovel).

Man må jo indse at en cykel ikke er nok...

BTW: Suzuki B-king skulle komme i en gade version snart.
http://www.gizmag.co.uk/go/3938/

/Jesper

Fra : p.jarnbak

Dato : 05-07-05 10:47

Yam fjr 1300 m. abs
Palle

Fra : Michal

Dato : 05-07-05 12:55

I øjeblikket BMW F 650 GS eller Honda XL 600 V Transalp.

Måske en KTM 525 MXC Desert Racing?

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Niels Pein

Dato : 05-07-05 18:52

En touringbamse som f.eks. BMW R 1200 RT.
Eller Honda ST1300. Måske Yamaha FJR1300.

--
Niels
(og hvorfor kører jeg så egentlig TransAlp?)