Ny skive til GSX 750 ESD
Fra : emil

Dato : 02-07-05 21:37

Hej.

Min bagerste bremseskive vil min GSX 750 ESD fra 83 er under mål og
skal skiftes så cyklen kan synes med henblik på salg.

Man kan ikke få uoriginale skiver til denne cykel og da en original
Suzukiskive sikkert koster en bondegård kan det nok bedre betale sig
at købe en brugt.

Er der nogen af jer der ved om den passer skiver med andre modeller og
er der evt. en af jer der har en skive liggende i vil sælge?

Med venlig hilsen Emil

Fra : Studen

Dato : 02-07-05 23:10

emil wrote:
> Er der nogen af jer der ved om den passer skiver med andre modeller og
> er der evt. en af jer der har en skive liggende i vil sælge?
>
> Med venlig hilsen Emil

Hej Emil,

En ny original koster 200$ hos http://www.bikebandit.com/ ex. fragt. Jeg har
aldrig handlet der selv, men ofte brugt siden til at finde "eksploderede
tegninger". Der kan også være et issue med told, men måske alligevel et
forsøg værd? Hvad vil en dansk suzuki-pusher have??

Mvh
Studen
--
Støt
http://www.wspa-international.org/

Losers allways whine about their best, winners go home and fuck the
prom queen

Fra : Allan Bojesen

Dato : 03-07-05 11:04

"emil" <emilpaulsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Man kan ikke få uoriginale skiver til denne cykel og da en original
> Suzukiskive sikkert koster en bondegård kan det nok bedre betale sig

EBC producerer skiver til din cykel. Og i henhold til deres katalog passer
din cykel GSX 750 ESD/EFE/ESG/ESE/ESH/EFF årg 82-86 skive med GS 700 ES/ESF
årg. 85, og GSX 750 SE "Katana" årg. 85.

Find en EBC forhandler i DE eller SE og se hvad de kan tilbyde.

Håber du kan bruge de til noget.

Allan Bojesen