til e-bay brugere - "muligvis" OT ;-)
Fra : Bo Nielsen

Dato : 02-07-05 18:04

packagemailer.wmv

ScooterBo

Fra : Dr.Enduro

Dato : 02-07-05 18:10

Bo Nielsen wrote:
> packagemailer.wmv
>
> ScooterBo

???

--

Hilsen Jan

Fra : Bo Nielsen

Dato : 02-07-05 18:55

"Dr.Enduro" <janeiffert@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42c6ca80$0$200$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Bo Nielsen wrote:
>> packagemailer.wmv
>>
>> ScooterBo
>
> ???
>
> --
>
> Hilsen Jan

Hm - det skulle jo have været et link, nu kan jeg ikke finde den igen

Undskyld forstyrrelsen - bare glem det! Den var alligevel lidt dårlig:

UNDSKYLD
UNDSKYLD
UNDSKYLD

ScooterBo
(som lover aldrig at prøve at linke til dårlige jokes igen)

Fra : Dr.Enduro

Dato : 02-07-05 19:32

> [...]
> UNDSKYLD
>
> ScooterBo
> (som lover aldrig at prøve at linke til dårlige jokes igen)

Nej, sådan noget er ulovligt ifølge fundatsen og medfører piskeslag! Kom
så med det link, nu vil jeg se det!

--

Hilsen Jan