Ny motor?
Fra : Søren Jacobsen

Dato : 02-07-05 14:08

Jeg har et problem med min r6 motor(gearkasse) og vil gerne have en anden
brugt motor.Nogen der kender nogle web adresser hvor man kan kigge?
Skal ikke være mc huset der har jeg været og de kilometer antal tror jeg
ikke på.
Mvh Søren

Fra : Moller

Dato : 02-07-05 14:13

Søren Jacobsen wrote:
> [...]
> brugt motor.Nogen der kender nogle web adresser hvor man kan kigge?
> Skal ikke være mc huset der har jeg været og de kilometer antal tror jeg

   www.ebay.de .... og der er en guide inde på www.pmc.dk under links til
hvordan du bruger ebay.de

   Ellers er der LC racing i rønnede.

   Men hvad fejler den da ? siden du bare kasere den hele med det samme ?

--
VH
Lars Molnit

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 02-07-05 14:33

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> www.ebay.de .... og der er en guide inde på www.pmc.dk under links til
> hvordan du bruger ebay.de

Vil se motoren inden jeg køber den.Så duer ikke.

> Ellers er der LC racing i rønnede.

Vil jeg kigge på.

> Men hvad fejler den da ? siden du bare kasere den hele med det samme ?

Den springer ud af 2.gearet.Det vil koste ca.4500-5000kr.at få lavet hvis
jeg selv piller motoren ud+ca.1000kr.til justering af ventiler da den har
kørt 40000km.¨
Jeg regner med at beholde den 2-3 år mere og kør ca.10000km om året så når
den skal sælges vil den have kørt måske 70000km og vil være svær at komme af
med iforhold til hvis jeg fik en motor nu der kun havde kørt 5-10000km vil
den til den tid kun have kørt 40000km og vil være til at komme af med
igen.Plus de ca.10000kr.jeg skal give for en motor vil jeg kunne hente når
den skal sælges igen...regner jeg med.
Men problemet for mig er bare at stole på hvad sælgeren af motoren siger.For
de motorer jeg kiggede på igår var rimelig "svedige af olie"og det bliver de
ikk på 5000km.

Fra : Armand

Dato : 02-07-05 15:33

Søren Jacobsen wrote:
> [...]
> den til den tid kun have kørt 40000km og vil være til at komme af med
> igen.Plus de ca.10000kr.jeg skal give for en motor vil jeg kunne hente når

Mnjarh :-/
Men hvis man iberegner de ca. 5.000,- du i forvejen står med i nødvendig
udgift, er regnestykket vel egentlig ikke helt så skævt.

> Men problemet for mig er bare at stole på hvad sælgeren af motoren
> siger.For de motorer jeg kiggede på igår var rimelig "svedige af
> olie"og det bliver de ikk på 5000km.

Absolut.
Og tit er der så langt rundt i .de at man kan bruge en hulens masse
penge på at køre efter ting der ikke holder hvad lovet

Alternativt kunne man købe en fejlfri motorcykel med lavt km-tal (fås
generelt for ca. 5.000€ syd for grænsen og håbe på at kunne sælge kåben
passende dyrt til rette vedkommende og derefter have en
reservedels-cykel á under 30.000,- at tage motoren fra :-/

Ved et hurtigt opslag kan jeg se en lille håndfuld der annoncerer deres
skadede R6'er til salg i ophug eller samlet til et par tusinde €, så ryg på!

--
Armand.

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 02-07-05 15:57

Klip

> Ved et hurtigt opslag kan jeg se en lille håndfuld der annoncerer deres
> skadede R6'er til salg i ophug eller samlet til et par tusinde €, så ryg
> [...]

Hvor søgte du eller hvad søgte du på for at finde de skadede mcer??

Fra : Armand

Dato : 03-07-05 01:07

Søren Jacobsen wrote:
> Klip

> på!

> Hvor søgte du eller hvad søgte du på for at finde de skadede mcer??

Mobile.de, som andetsteds nævnt; men også Motoscout24.de og annoncenavis.de

Kigger man f.eks på Mobile og sorterer efter pris vil alle de første
være reservedele og mindstepris fra en ophugs-model, hvoriblandt der vil
være mange motorer.
Ved ophugs-trafikskader vil man kunne sikre sig en rimelig dokumentation
ved at købe instrumenteringen med - Hvis den er skadet er den yderst
billig men stadig god dokumentation, og er den perfekt, kan man lade
km-tæller og motor følge hinanden over på sin egen, hvilket på sin vis
ikke engang nærmer sig bedrag!

--
Armand

Fra : Steen Schmidt

Dato : 03-07-05 15:37

Armand wrote:

> Hvis den er skadet er den yderst billig men stadig god
> dokumentation, og er den perfekt, kan man lade km-tæller
> og motor følge hinanden over på sin egen, hvilket på sin
> vis ikke engang nærmer sig bedrag!

Ahh, det kan du da ikke mene Armand? Der er da en hel del andet på en
MC der bliver slidt også - bremser, lejer, pedaler (links osv.), greb,
sæder etc., for ikke at tale om generel stand - stenslag, slid overalt
på lakken.

Jeg har lige skiftet motor og gearkasse i min bil (ikke en MC, men for
sammenligningens skyld) - bilen har gået 240k men den nye motor og
gearkasse har gået 108k. Ville det ikke være bedrageri hvis jeg bildte
en køber ind at den havde gået 108k? Det betyder meget for brugtprisen
kan jeg sige dig - meget mere end hvad reservedelene har kostet.

Jeg ville helt sikkert (både ved MC og bil) beholde originalt km-tal,
og så blot have dokumentation til køber om at motor+gearkasse havde
gået det antal km mindre. Det må da være det mest reelle. Ellers gør vi
da netop det som mange forhandlere får på puklen for (sætter nyere
motor i en udslidt kværn, og så står den pludselig i udstillingsvinduet
med et urealistisk lavt km-tal)?

Mvh
Steen

Fra : Armand

Dato : 03-07-05 19:23

Steen Schmidt wrote:

> [...]
> og så blot have dokumentation til køber om at motor+gearkasse havde
> gået det antal km mindre. Det må da være det mest reelle.

Hvilken dokumentation kan man have på motorens alder/distance??
I mine øjen må sælger hellere have "motorens instrumentering" monteret
samt berette om køretøjets flere km, end at tåge om en motor der har
kørt meget kortere end speedo'et viser !

Og om stellet skulle "lyves" 20-30.000 km yngre, er ikke så væsentligt
som motorens km-stand. Er det egentlig ikke kun bremsernes tilstand der
kan være betragtelig anderledes p.g.a. dén distance? Og bremserne er da
en faktor man kan anskue med egne øjen i en købssituation :-|

--
Armand.

Fra : Pwh

Dato : 04-07-05 05:15

Armand wrote:
> [...]
> der kan være betragtelig anderledes p.g.a. dén distance? Og bremserne
> er da en faktor man kan anskue med egne øjen i en købssituation :-|

Biler og mc'er er vel på det punkt også dårlige at sammenligne,
hos bilerne holder motoren jo tit længere end resten.
Hvorimod en motor i en mc må betragtes som en disideret sliddel.

/Jens

Fra : Steen Schmidt

Dato : 04-07-05 07:16

Pwh wrote:

> Hvorimod en motor i en mc må betragtes som en disideret sliddel.

Det understøtter jo i så fald netop mit argument - du justerer jo
heller ikke på km-tallet når du skifter andre sliddele (bremser etc.)?

Hvis en motor anses for en sliddel, så er det underforstået den er
vedligeholdt, eller eventuelt udskiftet, i et omfang der står mål med
det reelle km-tal.

Mvh
Steen

Fra : Steen Schmidt

Dato : 04-07-05 07:12

Armand wrote:

> [...]
> monteret samt berette om køretøjets flere km, end at tåge om en motor
> der har kørt meget kortere end speedo'et viser !

Det omvendte argument er vel også gyldigt - netop hvilken dokumentation
vil man selv have i hånden for motorens distance? Stemmer den overens
med instrumenterne der følger med? På dén facon kunne man hurtigt finde
en ikke-reel men (for sælger) god kombination.

> [...]
> tilstand der kan være betragtelig anderledes p.g.a. dén distance? Og
> bremserne er da en faktor man kan anskue med egne øjen i en

En MC der har gået 200k med en motor der har gået 30k (4-5 motorskift
igennem livet), ville du betale en pris der svarer til én der har gået
30k? Hvad ville du synes om sælger, hvis han først påstår maskinen har
gået 30k, for senere at finde ud af at den har gået 200k, men blot fået
skiftet motor (og instrumenterering)?

Eller måske en MC der har gået 31500 og får en næsten nytilkørt motor i
- den sælges så som kun gået 1500 km.

I begge tilfælde ville jeg mene det var bedrageri, og var det en
forhandler der stod for svindlen ved jeg godt hvad 95% af alle folk
herinde ville skrive på dmcn.

Loven er i øvrigt klar på området - det *er* bedrageri at ændre et
køretøjs km-tal.

Mvh
Steen

Fra : Moller

Dato : 02-07-05 16:00

Søren Jacobsen wrote:
> Vil se motoren inden jeg køber den.Så duer ikke.

   Tjaaa... at se en motor er ikke en garanti for indholdet, at den f.eks.
ikke ser svedig ud af olie, kan også være den gjorde inden du kom,men
lige fik en gang med trykspuleren, og så er changen for at du skal
skille den hele ad og skifte pakninger i hele dyret der jo + diverse
andet som var skjult på denne måde.

> Vil jeg kigge på.

   Hvis du vil se motoren, så er han næsten eneste løsning i landet ud
over MC huset, Men LC levere hvad de lover, men de koster også det
tingende skal koste for at kunne levere. ikke at de er dyre, men hvis du
tror de sælger til samme som MC huset tager røven på en for, eller hvad
man skal gi uden udgifterne til at hente en i tyskland, så skal man
blive væk.

> Den springer ud af 2.gearet.Det vil koste ca.4500-5000kr.at få lavet hvis
> jeg selv piller motoren ud+ca.1000kr.til justering af ventiler da den har
> kørt 40000km.¨

   De 1000Kr. til ventiler betyder ik en klejn i dette regnestykke det
skal den lige meget hvad, og så kan det ikke koster 1000Kr. nu man
aligevel har den ude a stelet, da du vil ha nemt ved at gøre det
selv(ikke raket videnskab).

> [...]
> den til den tid kun have kørt 40000km og vil være til at komme af med
> igen.Plus de ca.10000kr.jeg skal give for en motor vil jeg kunne hente når

   Man for ALDRIG de penge ind igen man bruge til store reperationer,
hvordan vil du f.eks. bevise at den kun har kørt det i motoren ? og
hvordan gardere du dig mod at den 4-5000km motor du køber ik bare er
pint ihjel fra starten af, og deraf efter nogen tusind hopper dit 2 gear
igen ?? eller noget andet.

> Men problemet for mig er bare at stole på hvad sælgeren af motoren siger.For
> de motorer jeg kiggede på igår var rimelig "svedige af olie"og det bliver de
> ikk på 5000km.

   Hvis du regner med at køre 2-3 år mere, så vil det være bedre du for
lavet din egen motor så du ved den er 100% som den skal være... hvis dy
gør det selv(har du motoren ude er resten næsten gjort også), vil du så
også kunne se hvordan den ellers ser ud inden i, og derved få fikset
mistænkligheder osv. som du ikke vil se på en ukendt motor som du bare
montere.

--
VH
Lars Molnit

Fra : MKS - 74

Dato : 02-07-05 16:18

On Sat, 02 Jul 2005 17:00:00 +0200, Moller <news@molnit.com> wrote:

> Men LC levere hvad de lover

Næh....ikke altid, jeg har købt hos dem 5-6 gange, halvdelen af
gangene kom der enten noget forkert eller slet ikke! Men se'fø'li
omtrent alt er bedre end MC-huset hvis eneste force vist er at de har
hulens meget ragelse liggende.

Såvel LC som MC-huset er dog relativt dyre sammenlignet med hvad man
kan få tilsvarende (og ofte bedre) dele til fra udlandet, jeg købte på
et tidspunkt en CBR600F4 motor fra eBay der havde gået 12.000km -
kostede 495 Euro incl. fragt.

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 02-07-05 16:37

"MKS - 74" <mks74temp@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan få tilsvarende (og ofte bedre) dele til fra udlandet, jeg købte på
> et tidspunkt en CBR600F4 motor fra eBay der havde gået 12.000km -

Okay det var dælme billigt men syntes også det var meget modigt når du ikke
havde set den.Det tror jeg ikk jeg tør.
Mvh Søren

Fra : MKS - 74

Dato : 02-07-05 17:04

On Sat, 2 Jul 2005 17:36:36 +0200, "Søren Jacobsen" <Cool@newmail.dk>
wrote:

>Okay det var dælme billigt

Njøh, egentlig ikke, men jeg købte på et tidspunkt en komplet
VF500-motor til 104 Euro, _det_ var billigt!

>men syntes også det var meget modigt når du ikke
>havde set den.

Jeg havde skam set den....på en masse højopløsningsbilleder, sælger
havde 100% positiv feedback og havde før solgt dyrere dele, så
risikoen var moderat, han tilbød også garanti, der dog antagelig mest
var beregnet på tyskere. Motoren fungerede iøvrigt også 100%!

>Det tror jeg ikk jeg tør.

Fair nok det vælger man jo selv, jeg kunne omvendt ikke drømme om at
give de 10-12.000 for en motor, der er den typiske DK-forhandlerpris.

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 02-07-05 17:12

> [...]
>
> Fair nok det vælger man jo selv, jeg kunne omvendt ikke drømme om at
> give de 10-12.000 for en motor, der er den typiske DK-forhandlerpris.

nej okay det vil jeg da også gerne slippe for hvis man kan få en til den
pris.Hvor fandt du frem til motoren??
Mvh Søren

Fra : MKS - 74

Dato : 02-07-05 17:28

On Sat, 2 Jul 2005 18:12:09 +0200, "Søren Jacobsen" <Cool@newmail.dk>
wrote:

>nej okay det vil jeg da også gerne slippe for hvis man kan få en til den
>pris.Hvor fandt du frem til motoren??

Nu er det jo sådan at din motor ikke er komplet bustet men kun
2.-gearet er gået sig en tur, så du har lidt tid til at vente på at
det helt rigtige tilbud dukker op på f.eks http://www.ebay.de/ i form
af enten en motor eller en hel uheldscykel, der er også andre steder
som f.eks http://www.mobile.de/ hvor man kan søge specifikt på
uheldscykler og ikke behøver at forpligte sig til et køb som det
foregår ved eBay's auktionsprincip, eBay vil dog næsten altid være det
billigste, fordrer kun tålmodighed...idet man aldrig helt ved hvornår
tilbuddet dukker op, imorgen eller om en md.

Nu aner jeg ikke hvad den ender i, men denne her er sælger i hvert
fald parat til at sælge for 500 Euro :

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=88483&item=7984190364&rd=1&ssPageName=WDVW

Bliver den for dyr, så bar sæt dig ned og vent, før eller siden er det
rigtige tilbud der .

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 02-07-05 21:35

> [...]
>
> Bliver den for dyr, så bar sæt dig ned og vent, før eller siden er det

Tak for linket Michael.Det vil jeg holde øje med .-)
Hvad hedder en skadet cykel mon på tysk?

Fra : Martin Leong

Dato : 02-07-05 17:02

"Søren Jacobsen" <Cool@newmail.dk> wrote in message
> Okay det var dælme billigt men syntes også det var meget modigt når du
> ikke
> havde set den.Det tror jeg ikk jeg tør.
> Mvh Søren

Som det vist også blev skrevet tidligere, er det vel begrænset hvor meget du
får ud af at se motoren? Der kan vel kun fortælle dig hvor godt den er
pudset, og ikke ret meget om, hvordan indmaden har det?

Martin Leong
Yamaha TT350
Aprilia RS250

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 02-07-05 17:17

"Martin Leong" <mk_leong@hotmail*fjern*.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> får ud af at se motoren? Der kan vel kun fortælle dig hvor godt den er
> pudset, og ikke ret meget om, hvordan indmaden har det?

Ja det er selvfølgelig rigtigt men jeg arbejder til dagligt med overflade
behandling og vant til at se på div.metallerog intet sagde 5000km jo hvis
den havde kørt hele vinteren men hvem gør det på en sportscykel.
Og tror ikke på mange danskere kunne finde på at voldtæske deres nye
cykler......håber jeg ikke

Mvh Søren

Fra : Martin Leong

Dato : 03-07-05 10:49

> [...]
> den havde kørt hele vinteren men hvem gør det på en sportscykel.
> Og tror ikke på mange danskere kunne finde på at voldtæske deres nye

Det har jeg heller ikke indtrykket af i DK, men det har jeg i høj grad set
beviser for i Tyskland! Til MotoGP ved Sachsenring var det et yndet
tidsfordriv at pille potterne af motorcyklerne og køre rundt med rullen i
bund, til begrænseren slog til...gerne i 2-3 minutter i træk. Siden den tur,
har jeg været noget mere tilbageholdene med tanken om at købe en importeret
cykel fra tyskland

Martin Leong
Yamaha TT350
Aprilia RS250

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 02-07-05 16:33

"Klip

> [...]
> tror de sælger til samme som MC huset tager røven på en for, eller hvad
> man skal gi uden udgifterne til at hente en i tyskland, så skal man
Sender en forspørgsel afsted til LC og ja Mc huset sagde også de var noget
billigere men hvorfor mon så han havde 6 R6 motorer til at ligge de skulle
da være revet væk fra hylderne til de kilometer antal og priser:-/

> [...]
> skal den lige meget hvad, og så kan det ikke koster 1000Kr. nu man
> aligevel har den ude a stelet, da du vil ha nemt ved at gøre det

Enig det skal da rigtig nok gøre hvis jeg finder en motor.

> [...]
> hvordan gardere du dig mod at den 4-5000km motor du køber ik bare er
> pint ihjel fra starten af, og deraf efter nogen tusind hopper dit 2 gear
Mc huset ville give migen seddel hvor han skrev kilometer antallet fra
cyklen hvor han tog motoren fra.Ved godt at det stykke papir ikke er en skid
værd men kunne jeg se at motoren så skulle jeg nok forsøge at overbevise en
kommende køber.Men nu var det bare så tydligt at se at de havde kørt mere.
Jeg kan da ikke gardere mig mod at de ikke har fået tæsk fra start af det er
en chance man må tag.Men mon der er nogen her i dette afgift plagede land
der ønsker at købe en ny cykel til 180kilo også forsøge at smadre den fra
starten af......kald mig bare naiv

..

> [...]
> også kunne se hvordan den ellers ser ud inden i, og derved få fikset
> mistænkligheder osv. som du ikke vil se på en ukendt motor som du bare

Ja jeg må inrømme at det også er den tanke jeg har tænkt mest men jeg vil
hele vejen rundt inden jeg begynder på noget.
Jeg har hentet en service bog på den og der ser det rimelig nemt ud måske
lidt tricky når man komme ind til akselerne og gribe armene.Kan huske fra
mine Yamaha 4gear dage at gearboxen godt kunne være lidt træls at få til at
passe og de ligner meget hinannen :-/

Fra : Armand

Dato : 03-07-05 00:53

Søren Jacobsen wrote:

> Sender en forspørgsel afsted til LC og ja Mc huset sagde også de var noget
> billigere men hvorfor mon så han havde 6 R6 motorer til at ligge de skulle
> da være revet væk fra hylderne til de kilometer antal og priser:-/

Vend lige dén een gang til!
Min svigerfars Toyota fik en mislyd i Gearkassen og Toyota-værkstedet
bedyrede at dét havde de sandelig aldrig set før. Mekanikken blev
repareret for omkring 4.000,- men hjalp kun kortvarigt på problemet og
uvillig til at betale 4.000 igen for noget der ikke holdt længere end
som så blev det besluttet at kaste en ophugs-gearkasse på - Men sådan en
var overhovedet ikke til at opdrive: De var solgt før de kom ind af
døren, sagde ophuggeren!
Hvorfor mon??
Og kan det mon virkelig passe at toyota-værkstedet aldrig havde hørt om
problemer med lige dén gearkasse???
Vend så lige den med masser af Yamaha-motorer der bliver liggende på
hylden igen: Mon ikke at man kan læse mellem linierne at det ikke
ligefrem er de store motorskader der præger dén model :-/
På samme måde er det f.eks. også for nyligt proklameret herinde at
VFR-motorer kan anskaffes til småpenge

> [...]
> der ønsker at købe en ny cykel til 180kilo også forsøge at smadre den fra

*Naiv*!
Har du haft R6'eren fra ny af?
Hvis ikke: Hvorfra tror du så at gearkassen har fået sit problem??

> [...]
> mine Yamaha 4gear dage at gearboxen godt kunne være lidt træls at få til at

Det er altså endnu ikke blevet standard blandt de sportsligste modeller
at have såkaldt "kasette gearkasse" ?
En skam, når nu det tydeligvis kunne være nyttigt med
reparations-øjemed, i modsætning til gearings-ændring, som argumentet er
for RR-udgavernes kasette :-|

--
Armand.

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 03-07-05 14:08

> [...]
> som så blev det besluttet at kaste en ophugs-gearkasse på - Men sådan en
> var overhovedet ikke til at opdrive: De var solgt før de kom ind af
Har selv været udsat for det samme ang. en gearkasse til en VW som heller
ikk var til at opdrive.

> [...]
> hylden igen: Mon ikke at man kan læse mellem linierne at det ikke
> ligefrem er de store motorskader der præger dén model :-/

Det vil jeg da håbe du har ret i

> *Naiv*!
> Har du haft R6'eren fra ny af?
> Hvis ikke: Hvorfra tror du så at gearkassen har fået sit problem??

Nej har købt den brugt og ja vil mene det er den tidligere ejer der evt.har
kikset nogle skift eller hvad det nu kunne være.Men tror ikke der er mange
der mishandler deres nye maskiner jo måske i Tyskland som Martin skrev men
de giver også kun ca 1/3 af den danske pris.
Mvh Søren

Fra : Armand

Dato : 03-07-05 18:22

Søren Jacobsen wrote:

> [...]
> der mishandler deres nye maskiner jo måske i Tyskland som Martin skrev men
> de giver også kun ca 1/3 af den danske pris.

Bøjede skiftegafler er klassisk følge af dækbrænderi der forsøges
fortsat i 2 og højere gear, og dém har jeg set et par stykker af

--
Armand.

Fra : Moller

Dato : 03-07-05 18:41

Armand wrote:

> Bøjede skiftegafler er klassisk følge af dækbrænderi der forsøges
> fortsat i 2 og højere gear, og dém har jeg set et par stykker af

   Tjaaa... nu fik jeg afvide af Kai i dag at det med Yamaha og 2 gear er
næsten et mærkeproblem ;) ala pittet knaster på olie/luft Suzuki'er.
Altså endnu en grund til at man virkelig bør tænke sig om inden man
beslutter at kaste sig over en ukendt motor, frem for at få lavet
gearkassen rigtigt første gang, og derved bedre gardere sig mod
fremtidige problemer.

   Jeg selv skal helt klart åbne gearkassen på den gamle yamaha motor og
skifte ud med shiftkit dele fra FactoryPro, så den vil holde bedre, samt
måle spillerum på skiftearme osv. så dele som kan give problemer blir
skiftet inden det sker.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-05 08:35

Søren Jacobsen skrev i meddelelsen
<42c69775$0$213$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> [...]
siger.For
>de motorer jeg kiggede på igår var rimelig "svedige af olie"og det bliver

Kunne "sveden" være påført med vilje ? Jeg mener, jeg har selv opbevaret en
MC i min uopvarmede lade et par vintre. Det blev den ikke køn af, jeg burde
have sjasket den ind i olie :-/ Hvis de motorer har lagt længe på lager, og
er meget støvede, (og fedtede), så kunne det jo, som Armand nævner længere
nede i tråden, være et godt tegn. Sådan en motor, der har stået stille
længe, bør så blot have løftet ventildækslet, og knasterne overhældes med
olie inden motoren startes op igen.

mvh
Orla

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 03-07-05 14:12

meddelelse news:42c79aca$0$754$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Søren Jacobsen skrev i meddelelsen
> <42c69775$0$213$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> siger.For
> de
>
> Kunne "sveden" være påført med vilje ?

Han havde intet gjort.Hverken beskyttelse eller rengøring.

Fra : LasseChristensen

Dato : 02-07-05 14:18

Søren Jacobsen wrote:
> [...]
> brugt motor.Nogen der kender nogle web adresser hvor man kan kigge?
> Skal ikke være mc huset der har jeg været og de kilometer antal tror jeg

Hvilket problem er der konkret tale om?

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 02-07-05 21:08

"Søren Jacobsen" <Cool@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> brugt motor.Nogen der kender nogle web adresser hvor man kan kigge?
> Skal ikke være mc huset der har jeg været og de kilometer antal tror jeg

Her er måske en mulighed for at finde en anden motor eller andre
dele:://www.bike-teile.de
Hilsen Matthias