Så runder jeg snart....
Fra : Jon og Ann-Rikka

Dato : 01-07-05 18:11

De 100.000 på den lille gixxer, med kun et motorskift, og en masse dele der
blev væk på et bestemt værksted... Det er fa. da flot for den lille....

--
MVH.
Jon Larsen

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 01-07-05 18:14

Jon og Ann-Rikka wrote:
> De 100.000 på den lille gixxer, med kun et motorskift, og en masse dele der
> blev væk på et bestemt værksted... Det er fa. da flot for den lille....

Tilykke! \o/

Går den stadigvæk godt?

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 01-07-05 22:50

Hej Jon
Havde også sådan en i hel masse år.Da jeg byttede min havde den også næsten
kørt 100000km(96000km) og det eneste der var skiftet var en knastkæde,et
svinghjul og en tændspole.Alle tiders lille maskine
Mvh Søren

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 02-07-05 10:00

Jon og Ann-Rikka wrote:

> De 100.000 på den lille gixxer, med kun et motorskift, og en masse
> dele der blev væk på et bestemt værksted... Det er fa. da flot for
> den lille....
______________________________________

Hæ, tillykke Jon.
Den kører sq godt sådan en babygixxer, når mekanikken rigtig spiller!
Er du i øvrigt faldet helt til på de små veje omkring Slagelse? ...ellers må
du jo sige til en dag, så vil jeg være vært for en guidet tur.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Jon og Ann-Rikka

Dato : 02-07-05 10:05

Hej Psycho.. Nahhh.. det er ikke blevet til så meget kørsel, da arbejdet
tager alt for meget fritid... det er kun blevet til småture, så jeg er
stadig parat til en guidet tur ( håber jeg kan følge med, he he )

Og til Kenneth Østrup, den trænger stadig til en justering efter jeg fik
neglet mine karbs osv. men har pt. ikke haft tid til det, men ja.. det køre
stadig godt... mange af de tidligere problemer jeg har haft skyldtes en
defekt tændspole, men nu spiller det...

--
MVH.
Jon Larsen

Fra : Armand

Dato : 02-07-05 12:11

Jon og Ann-Rikka wrote:
> Hej Psycho.. Nahhh.. det er ikke blevet til så meget kørsel, da arbejdet
> tager alt for meget fritid... det er kun blevet til småture, så jeg er
> stadig parat til en guidet tur ( håber jeg kan følge med, he he )

Så tag jer samme og kør en lille søndagstur til malerklemmen i morgen,
søndag!

--
Armand.

Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~

Dato : 03-07-05 16:58

Tillykke med de mange Km jon&rikka, det da godt af den lille baby, den kører
sku sjovt, men godt vi ikk byttede med min gl rd350, ;)
tak for sidst, og god vind i sejlene på djæveløen, vi ses snart igen

johan
(RDjoller)

Fra : Jon og Ann-Rikka

Dato : 04-07-05 06:29

Her er altid vind i sejlene.. men for et meste er det modvind ! he he
Ses Joller