Køb af brugt MC ?
Fra : Brian Ipsen

Dato : 29-06-05 21:23

Hej,

Lige et par hurtige spørgsmål (som der sikkert nok er nogen, der hurtigt
kan svare på):

Ved køb af brugt MC, hvordan sikrer man sig mod evt. rest-gæld (eller hvad
man nu kalder det) i MC'en ? Er der et sted, man kan ringe hen, og sikre
sig, at f.eks. bank eller lignende har "pant" i MC'en ?

- Og ja, jeg ved godt, at der er en brugtsalg-slutseddel "template" på
nettet, den regner jeg skam også med skal bruges ved evt. handel (det er jo
både i købers og sælgers interesse).

/Brian

Fra : Egon Rosendal

Dato : 29-06-05 21:34

Hej
Man kan vist undersøge det ved retten i Århus. Det kan man i hvert fald med
biler, på tlf. 86 12 91 45 mellem kl. 11 og 14. Man skal kunne oplyse
bilens-motorcyklens stelnummer.

Mvh.
Egon Rosendal