/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Valg af crosser 125 VS. 250
Fra : Tobias Møller Larsen


Dato : 28-06-05 21:08

Jeg vil ud og finde mig en motorcross maskine så jeg (forhåbentligt) kan
smide et par af de alt for mange overflødige kilo og få lidt mere motion end
hvad den daglige gang til og fra cola automaten giver.

Min erfaring med knoldhoppere begrænser sig til ca 1 times kørsel på
forskellige offroadere og en ZY426.
Om mig selv kan det nævnes at jeg er omkring 185 høj og lige på den tunge
side af 0,1 ton.
Den bane jeg primært kommer til at køre på i starten er Lunderbjergs bane,
der efter sigende skulle være en af de onde sandbaner. Og så selvfølgelig
noget grusgravs ræs med de andre rødder fra AORMCK.

Jeg er mest hooked på en 2 takter, de er noget lettere at vedligeholde selv.
Og hvis noget skal kigges på af den autoriserede er stumperne noget
billigere,
Jeg har som sagt ingen erfaring og søger derfor en maskine der ikke konstant
SKAL holde i det rigtige omdrejningsområde, men godt kan køres med moderat
gasgivning.

På pris siden har jeg et sted mellem 10 og 15.000 til selve maskinen,
derudover kommer så personligt udstyr og licens. Er det helt hen i vejret at
tro man får en crosser til under 15.000 der kan holde et par sæsoner(uden
andet end almindeligt slid) til en begynder med stort B.


Tobias Larsen



 
 
Freddy O. Christense~ (28-06-2005)
Kommentar
Fra : Freddy O. Christense~


Dato : 28-06-05 21:27

> Min erfaring med knoldhoppere begrænser sig til ca 1 times kørsel på
> forskellige offroadere og en ZY426.
> Om mig selv kan det nævnes at jeg er omkring 185 høj og lige på den
> tunge side af 0,1 ton.
=250 ccm
> Den bane jeg primært kommer til at køre på i starten er Lunderbjergs
> bane, der efter sigende skulle være en af de onde sandbaner.
=250 ccm
>
> Jeg er mest hooked på en 2 takter, de er noget lettere at
> vedligeholde selv. Og hvis noget skal kigges på af den autoriserede
> er stumperne noget billigere,
=250 ccm
> Jeg har som sagt ingen erfaring og søger derfor en maskine der ikke
> konstant SKAL holde i det rigtige omdrejningsområde, men godt kan
> køres med moderat gasgivning.
=250 ccm
> På pris siden har jeg et sted mellem 10 og 15.000 til selve maskinen,
> derudover kommer så personligt udstyr og licens. Er det helt hen i
> vejret at tro man får en crosser til under 15.000 der kan holde et
> par sæsoner(uden andet end almindeligt slid) til en begynder med
> stort B.
Crossmaskiner lever livet hårdt. Men en 3-4 år gammel 125/250 kan da let
findes til 15.000.
En 125'er er bestemt ok. Jeg prøvede en 02' KTM 125 for nylig. Sukkertøj.
Men der skal skiftes lidt gear.
Men kører du ikke hurtigt kan en 125'er da sagtens slæve dig rundt.

FOCs



GK (28-06-2005)
Kommentar
Fra : GK


Dato : 28-06-05 22:08


"Freddy O. Christensen" <foc@rosenholmsxxxx.net> skrev i en meddelelse
news:42c1b28d$0$18647$14726298@news.sunsite.dk...
> > Min erfaring med knoldhoppere begrænser sig til ca 1 times kørsel på
> > forskellige offroadere og en ZY426.
> > Om mig selv kan det nævnes at jeg er omkring 185 høj og lige på den
> > tunge side af 0,1 ton.
> =250 ccm
> > Den bane jeg primært kommer til at køre på i starten er Lunderbjergs
> > bane, der efter sigende skulle være en af de onde sandbaner.
> =250 ccm
> >
> > Jeg er mest hooked på en 2 takter, de er noget lettere at
> > vedligeholde selv. Og hvis noget skal kigges på af den autoriserede
> > er stumperne noget billigere,
> =250 ccm
> > Jeg har som sagt ingen erfaring og søger derfor en maskine der ikke
> > konstant SKAL holde i det rigtige omdrejningsområde, men godt kan
> > køres med moderat gasgivning.
> =250 ccm
> > På pris siden har jeg et sted mellem 10 og 15.000 til selve maskinen,
> > derudover kommer så personligt udstyr og licens. Er det helt hen i
> > vejret at tro man får en crosser til under 15.000 der kan holde et
> > par sæsoner(uden andet end almindeligt slid) til en begynder med
> > stort B.
> Crossmaskiner lever livet hårdt. Men en 3-4 år gammel 125/250 kan da let
> findes til 15.000.
> En 125'er er bestemt ok. Jeg prøvede en 02' KTM 125 for nylig. Sukkertøj.
> Men der skal skiftes lidt gear.
> Men kører du ikke hurtigt kan en 125'er da sagtens slæve dig rundt.
>
> FOCs
>
>
har selv kørt motorcross i mange år ,,og jeg vil sige at du skal have en
250cc med den vægt så kan du køre der ud ad ,køre som køre 125 vejer 50-70
kg
MVH GK



Claus Rittig (28-06-2005)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 28-06-05 23:55

"Tobias Møller Larsen" <tobias.larsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:42c1ae20$0$713$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg vil ud og finde mig en motorcross maskine så jeg (forhåbentligt) kan
> smide et par af de alt for mange overflødige kilo og få lidt mere motion
end
> hvad den daglige gang til og fra cola automaten giver.

Det lyder som en god ide, jeg gjorde det selv for nogle år siden.

> Om mig selv kan det nævnes at jeg er omkring 185 høj og lige på den tunge
> side af 0,1 ton.
> Den bane jeg primært kommer til at køre på i starten er Lunderbjergs bane,
> der efter sigende skulle være en af de onde sandbaner. Og så selvfølgelig
> noget grusgravs ræs med de andre rødder fra AORMCK.

Lunderbjerg er ikke ond, den er kanon! Den er smal, men meget kuperet og
derfor lidt enduro-agtig. Mægtig sjov bane, uden den vilde sværhedsgrad, kun
et enkelt stort kasse-hop (hvor jeg har brækket ryggen engang).
Grusgraven er lidt i samme boldgade, omend der er lidt mere fast grund under
knopperne.

> Jeg er mest hooked på en 2 takter, de er noget lettere at vedligeholde
selv.
> Og hvis noget skal kigges på af den autoriserede er stumperne noget
> billigere,

HELT korrekt. Men som begynder er det lettere at køre 4takt, for området den
trækker i er noget bredere end på en 2takt.

> Jeg har som sagt ingen erfaring og søger derfor en maskine der ikke
konstant
> SKAL holde i det rigtige omdrejningsområde, men godt kan køres med moderat
> gasgivning.

Du kan sagtens lære at køre både en 125'er og 250'er 2takt, bare vær
tålmodig, og accepter at det tager lidt tid.
> På pris siden har jeg et sted mellem 10 og 15.000 til selve maskinen,
> derudover kommer så personligt udstyr og licens. Er det helt hen i vejret
at
> tro man får en crosser til under 15.000 der kan holde et par sæsoner(uden
> andet end almindeligt slid) til en begynder med stort B.

Næh, det kan nok godt lade sig gøre, hvis du giver dig tid til at lede. Gode
crossere til 15K hænger ikke på træerne. Tag en erfaren med ud at tjekke
den, for det kan hurtigt blive dyrt at købe et lig!

Til maskinvalget:
En 125 er hammerlet at køre, og du vænner dig hurtigt til at den skal holdes
oppe i omdrejninger. No problem. Den er let at styre, og den trækker ikke
armene af dig. Den lille motor slides dog mere end en 250, så den er typisk
lidt dyrere i drift.
En 250 har en lille smule bundtræk. Ikke nok til at det kan bruges til
noget. Men lige nok til at du ikke ryger på røven ved at gå ind i et sving i
forkert gear. Den trækker igennem, så det går generelt lidt hurtigere end på
en 125. Til grusgraven er 250 nok lidt mere egnet, især til de lange
sandbakker. Skal du (engang) køre Grand National eller enduroløb, er 250
klart bedst, der er lange stræk hvor en 125 er lidt svag.

En prøvetur vil ikke hjælpe dig til en beslutning, for du skal vænne dig til
cyklerne, før du kan vide om det er der rette valg for dig. Din højde og
vægt taler dog for en 250'er. Overvej også en 380 eller 500 (2takt), de har
bundtræk nok til at man kan køre "gammelmandsræs" når man bliver træt, og de
er ikke så kritiske med gearskift. De er meget slidstærke, men rykker til
gengæld hårdt, når de rykker, så hvis man ligger oppe i "racer-omdrejninger"
bliver man hurtigt træt - men så kan man jo gå et gear op, og tulle rundt i
bundtrækket til man får vejret igen.

Rittig
(Tidligere medlem af AORMCK, DEK og LMC)



Tobias Møller Larsen (29-06-2005)
Kommentar
Fra : Tobias Møller Larsen


Dato : 29-06-05 09:10


"Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
news:42c1d733$1@news.dansketelecom.com...
> "Tobias Møller Larsen" <tobias.larsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42c1ae20$0$713$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Til maskinvalget:
> En 125 er hammerlet at køre, og du vænner dig hurtigt til at den skal
> holdes
> oppe i omdrejninger. No problem. Den er let at styre, og den trækker ikke
> armene af dig. Den lille motor slides dog mere end en 250, så den er
> typisk
> lidt dyrere i drift.

Hvad skal man regne med i driftsomkotninger om måneden med et par bane dage
om ugen? 500lr? 1000kr?

> En 250 har en lille smule bundtræk. Ikke nok til at det kan bruges til
> noget. Men lige nok til at du ikke ryger på røven ved at gå ind i et sving
> i
> forkert gear. Den trækker igennem, så det går generelt lidt hurtigere end
> på
> en 125. Til grusgraven er 250 nok lidt mere egnet, især til de lange
> sandbakker. Skal du (engang) køre Grand National eller enduroløb, er 250
> klart bedst, der er lange stræk hvor en 125 er lidt svag.

Jeg vil gerne prøve krafter med GN eller andet tærren cross, når engang jeg
har fået lidt erfaring. Men det bliver nok ikke det første stykke tid.

> En prøvetur vil ikke hjælpe dig til en beslutning, for du skal vænne dig
> til
> cyklerne, før du kan vide om det er der rette valg for dig. Din højde og
> vægt taler dog for en 250'er. Overvej også en 380 eller 500 (2takt), de
> har
> bundtræk nok til at man kan køre "gammelmandsræs" når man bliver træt, og
> de
> er ikke så kritiske med gearskift. De er meget slidstærke, men rykker til
> gengæld hårdt, når de rykker, så hvis man ligger oppe i
> "racer-omdrejninger"
> bliver man hurtigt træt - men så kan man jo gå et gear op, og tulle rundt
> i
> bundtrækket til man får vejret igen.

Er en 500 2 takter ikke et monster af den anden verden? Jeg mindes at have
hørt skrækhistirier om et grønt eksemplar af racen fra en vis Hr. Lund.
Men en 360 eller 380 to takter kunne også godt komme ind i billedet, hvis
jeg kan finde en, så vidt jeg ved er det kun KTM og Husqvarna der laver
crossere i de størrelser. Og hvordan ser det ud med klasserne for de
"ukorante" størrelser som fx 380, kører de med 525 og 600 4 takt eller hvor
hører man hjemme?

Jeg har fundet følgende på DBA:
KTM sx , 360 ccm, '97, en meget fin maskine med 60-65hk. Ny bagpot. Går
meget godt i motoren og er meget stærk. Nyere bagskærm. Sælges pga ny-køb
9.999KR.

KTM 380 SX, 380 ccm, '99, Super fed crosser. 3 extra luftfiltre, 3 extra
bagdæk og 1 extra fordæk medfølger. Hydr. kobling. Kørt meget få timer de
sidste to år. Fin stand. 11.500kr

Er det noget i den stil jeg skal satse på? Eller skal jeg ud tigge mig til
prøveture på lidt forskelligt før jeg besluter mig?


> Rittig
> (Tidligere medlem af AORMCK, DEK og LMC)

Tobias Larsen



Rittig (29-06-2005)
Kommentar
Fra : Rittig


Dato : 29-06-05 13:36

Tobias Møller Larsen wrote:

> Hvad skal man regne med i driftsomkotninger om måneden med et par bane dage
> om ugen? 500lr? 1000kr?

Det er ikke lige til at sige, for det afhænger meget af:
- Hvilken stand den cykle du køber er i
- Hvor meget og hvor hårdt du kører
- Hvor meget du kan skrue selv
Det er lidt halvdyrt at køre cross, men det mest irriterende er, at
udgifterne ikke er jævnt fordelt over året. Konen har ret svært ved at
forstå, at man lige skal bruge 3000 på stempelskift og kædekit denne måned.

> Jeg vil gerne prøve krafter med GN eller andet tærren cross, når engang jeg
> har fået lidt erfaring. Men det bliver nok ikke det første stykke tid.

Njah... Når du har trænet længe nok til at være fortrolig med
spillereglerne på motocross banen, så melder du dig til et C-løb
(pokalløb). Hvis det går glat (det er kun 2 x 15 min), så kan du roligt
melde dig til GN eller terræncross, eller markrace eller hvad der nu
dukker op først. Til de lange løb er det let at tøffe rundt i dit eget
tempo uden at være hverken til grin eller til gene, bare du er fortrolig
med hvad du skal gøre når der kommer hurtige kørere bagfra.

> Er en 500 2 takter ikke et monster af den anden verden? Jeg mindes at have
> hørt skrækhistirier om et grønt eksemplar af racen fra en vis Hr. Lund.

Hr. Lund er en god historiefortæller. Det er også imponerende kræfter
sådan en 500 kan hoste op med, men går man lige et gear op, vil man opdage
at den pludselig er from som et lam og med et bundtræk som en XT350. Især
CR500 er jo uden udstødningsventil, og derfor relativt billig at holde
kørende. De første gange, hvor du ikke er fortrolig med cyklen, vil der
komme et par hårrejsende oplevelser "Lund-style", men efter nogle gange,
når du lissom føler dig hjemme på den, så er den lettere at styre trækket
på. 500cc 2T er bare nogle fossiler, så de styrer ikke videre imponerende.

> Men en 360 eller 380 to takter kunne også godt komme ind i billedet, hvis
> jeg kan finde en, så vidt jeg ved er det kun KTM og Husqvarna der laver
> crossere i de størrelser. Og hvordan ser det ud med klasserne for de
> "ukorante" størrelser som fx 380, kører de med 525 og 600 4 takt eller hvor
> hører man hjemme?

Jep, de kører i "MX3", det der i gamle dage hed "500" eller Open, sammen
med 525, 600, 650. I enduroløb og løb med enduroklasse (GN, terræncross)
er motorstørrelsen ligegyldig, og hvis du kører Old Boys er det også
ligemeget.
Undgå 360cc (både Husky og KTM), for de kører som en grovtunet 250'er og
er meget hidsige. 380 er et meget bedre alternativ (Erfaring, jeg har mest
kørt 250 og 380, og har haft dem samtidig, og nogle gange skiftet mellem
dem når jeg var ude at træne). Man kan "blødgøre" motoren lidt med 1 eller
2 ekstra bundpakninger (sænker kompression, hæver skyllekanaler), men
træerne vokser ikke ind i himlen.

> Jeg har fundet følgende på DBA:
> KTM sx , 360 ccm, '97, en meget fin maskine med 60-65hk. Ny bagpot. Går
> meget godt i motoren og er meget stærk. Nyere bagskærm. Sælges pga ny-køb
> 9.999KR.

Hidsig satan. En af mine venner havde en fra helt ny. Ond tyr. Kunen være
fin

> KTM 380 SX, 380 ccm, '99, Super fed crosser. 3 extra luftfiltre, 3 extra
> bagdæk og 1 extra fordæk medfølger. Hydr. kobling. Kørt meget få timer de
> sidste to år. Fin stand. 11.500kr

Tjek den. Nyere og med lidt stumper, men ikke meget dyrere.

> Er det noget i den stil jeg skal satse på? Eller skal jeg ud tigge mig til
> prøveture på lidt forskelligt før jeg besluter mig?

Jeg tror ikke prøveture vil hjælpe dig. Bare spring ud på den dybe ende,
og se om ikke det kan lykkes at redde sig på land igen
Jeg ville lade cyklernes stand afgøre hvad jeg kom til at køre på, for et
lig kan blive et meget dyrt bekendtskab. Tag en af teknik-nørderne med ud
at kigge på potentielle emner, og få dem til at fortælle dig hvad du skal
tjekke.

Rittig



Tobias Møller Larsen (29-06-2005)
Kommentar
Fra : Tobias Møller Larsen


Dato : 29-06-05 13:49


"Rittig" <Rittig@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
news:d9u4j6$dnf$1@abbeden.bunk.cc...
> Tobias Møller Larsen wrote:
>
>> Hvad skal man regne med i driftsomkotninger om måneden med et par bane
>> dage om ugen? 500lr? 1000kr?
>
> Det er ikke lige til at sige, for det afhænger meget af:
> - Hvilken stand den cykle du køber er i
> - Hvor meget og hvor hårdt du kører - Hvor meget du kan skrue selv
> Det er lidt halvdyrt at køre cross, men det mest irriterende er, at
> udgifterne ikke er jævnt fordelt over året. Konen har ret svært ved at
> forstå, at man lige skal bruge 3000 på stempelskift og kædekit denne
> måned.
>
>> Jeg vil gerne prøve krafter med GN eller andet tærren cross, når engang
>> jeg har fået lidt erfaring. Men det bliver nok ikke det første stykke
>> tid.
>
> Njah... Når du har trænet længe nok til at være fortrolig med
> spillereglerne på motocross banen, så melder du dig til et C-løb
> (pokalløb). Hvis det går glat (det er kun 2 x 15 min), så kan du roligt
> melde dig til GN eller terræncross, eller markrace eller hvad der nu
> dukker op først. Til de lange løb er det let at tøffe rundt i dit eget
> tempo uden at være hverken til grin eller til gene, bare du er fortrolig
> med hvad du skal gøre når der kommer hurtige kørere bagfra.

>> Men en 360 eller 380 to takter kunne også godt komme ind i billedet, hvis
>> jeg kan finde en, så vidt jeg ved er det kun KTM og Husqvarna der laver
>> crossere i de størrelser. Og hvordan ser det ud med klasserne for de
>> "ukorante" størrelser som fx 380, kører de med 525 og 600 4 takt eller
>> hvor hører man hjemme?
>
> Jep, de kører i "MX3", det der i gamle dage hed "500" eller Open, sammen
> med 525, 600, 650. I enduroløb og løb med enduroklasse (GN, terræncross)
> er motorstørrelsen ligegyldig, og hvis du kører Old Boys er det også
> ligemeget.

Jeg rundede de 20 år just i Søndags så Old Boys klassen tror jeg ikke jeg
kan kører med i. Men findes der ikke en klasse for fedladne motionister
under 30?

> Undgå 360cc (både Husky og KTM), for de kører som en grovtunet 250'er og
> er meget hidsige. 380 er et meget bedre alternativ (Erfaring, jeg har mest
> kørt 250 og 380, og har haft dem samtidig, og nogle gange skiftet mellem
> dem når jeg var ude at træne). Man kan "blødgøre" motoren lidt med 1 eller
> 2 ekstra bundpakninger (sænker kompression, hæver skyllekanaler), men
> træerne vokser ikke ind i himlen.
>
>> Jeg har fundet følgende på DBA:
>> KTM sx , 360 ccm, '97, en meget fin maskine med 60-65hk. Ny bagpot. Går
>> meget godt i motoren og er meget stærk. Nyere bagskærm. Sælges pga ny-køb
>> 9.999KR.
>
> Hidsig satan. En af mine venner havde en fra helt ny. Ond tyr. Kunen være
> fin
>
>> KTM 380 SX, 380 ccm, '99, Super fed crosser. 3 extra luftfiltre, 3 extra
>> bagdæk og 1 extra fordæk medfølger. Hydr. kobling. Kørt meget få timer de
>> sidste to år. Fin stand. 11.500kr
>
> Tjek den. Nyere og med lidt stumper, men ikke meget dyrere.
>
>> Er det noget i den stil jeg skal satse på? Eller skal jeg ud tigge mig
>> til prøveture på lidt forskelligt før jeg besluter mig?
>
> Jeg tror ikke prøveture vil hjælpe dig. Bare spring ud på den dybe ende,
> og se om ikke det kan lykkes at redde sig på land igen
> Jeg ville lade cyklernes stand afgøre hvad jeg kom til at køre på, for et
> lig kan blive et meget dyrt bekendtskab. Tag en af teknik-nørderne med ud
> at kigge på potentielle emner, og få dem til at fortælle dig hvad du skal
> tjekke.

Jeg må hellere prøve at komme ud og kigge på lidt forskelligt. Til en pris
på under 15 kilo er det vel begrænset hvor meget man kan sætte til hvis
maskinen ike passer til en og man må sælge den igen.

> Rittig

Tobias



Carsten Jensen (29-06-2005)
Kommentar
Fra : Carsten Jensen


Dato : 29-06-05 14:48


"Tobias . Men findes der ikke en klasse for fedladne motionister
> under 30?
>
Jo, det er c-klassen. Bare husk ikke at være for god når du kører løb, så
kan du blive der altid. Jeg var så dum at vinde et par løb i trial og nu er
jeg B kører og det er for svært. Jeg kører classic på en gammel lunge men i
c sporet.



Rittig (30-06-2005)
Kommentar
Fra : Rittig


Dato : 30-06-05 13:11

> "Tobias . Men findes der ikke en klasse for fedladne motionister
>> under 30?
>>
> Jo, det er c-klassen. Bare husk ikke at være for god når du kører løb, så
> kan du blive der altid. Jeg var så dum at vinde et par løb i trial og nu er
> jeg B kører og det er for svært. Jeg kører classic på en gammel lunge men i
> c sporet.

Pas dog lige på med 125cc så, for C125 er for 16-årige Duracell-kaniner
der bare bliver ved og ved og ved og ved og .....

C250 er for voksne, modne mennesker og C500 er for gamle born-again-racers
og øhhh.... for dig?

Rittig


Tobias Møller Larsen (29-06-2005)
Kommentar
Fra : Tobias Møller Larsen


Dato : 29-06-05 18:22


"Rittig" <Rittig@jubiipost.dk> wrote in message
news:d9u4j6$dnf$1@abbeden.bunk.cc...
> Tobias Møller Larsen wrote:
>
> > KTM 380 SX, 380 ccm, '99, Super fed crosser. 3 extra luftfiltre, 3
< > > extra
> > bagdæk og 1 extra fordæk medfølger. Hydr. kobling. Kørt meget få
> > timer de
> > sidste to år. Fin stand. 11.500kr
>
> Tjek den. Nyere og med lidt stumper, men ikke meget dyrere.

Jeg har fundet lidt billeder af den.
>http://www.dormck.dk/forums/album_page.php?pic_id=242< den og tre frem.
Umildbart ser den jo noget brugt ud. Men er der noget på billederne der
afskrækker?

Tobias

Carsten Jensen (29-06-2005)
Kommentar
Fra : Carsten Jensen


Dato : 29-06-05 21:18

Den er faktisk pæn efter årgangen. Kik efter køler( Buler,lameller der er
bøjet og utæt). Kæde og tandhjul. Slør i hjul. tryk baghjulet hurtigt ned,
det skal komme langsommere tilbage ellers virker dæmperen ikke. Utæt i
forgaflen. Dæk ( nye koster ca 800 kr/stk) .


"Tobias Møller Larsen" <tobias.larsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:42c2d8c6$0$751$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Rittig" <Rittig@jubiipost.dk> wrote in message
> news:d9u4j6$dnf$1@abbeden.bunk.cc...
> > Tobias Møller Larsen wrote:
> >
> > > KTM 380 SX, 380 ccm, '99, Super fed crosser. 3 extra luftfiltre, 3
> < > > extra
> > > bagdæk og 1 extra fordæk medfølger. Hydr. kobling. Kørt meget få
> > > timer de
> > > sidste to år. Fin stand. 11.500kr
> >
> > Tjek den. Nyere og med lidt stumper, men ikke meget dyrere.
>
> Jeg har fundet lidt billeder af den.
> >http://www.dormck.dk/forums/album_page.php?pic_id=242< den og tre frem.
> Umildbart ser den jo noget brugt ud. Men er der noget på billederne der
> afskrækker?
>
> Tobias



Henrik Nielsen (29-06-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 29-06-05 12:18

"under 15.000 der kan holde et par sæsoner(uden andet end almindeligt slid)
til en begynder med stort B"

Det kan du sagtens.
Jeg har haft en velholdt Honda CR250 fra '95 (Whitepower støddæmpere), og
den havde rigeligt med kræfter til mig. Jeg solgte den for en måned siden og
kørte stadig rigtig godt. Der har lige været en '97 til salg for 11k på
markedsgruppen... Måske den er ok.


--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408866
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste