Tjek af en gsx-r250 i østjylland (Norddjur~
Fra : Mogli

Dato : 28-06-05 19:05

Hej Allesammen

Jeg har i en årrække haft en Suzuki gsx-r250, som jeg har kørt med stor
fornøjelse, men som mange nok har oplevet herinde, er der mange
fritidssysler der går i stå når man får barn, hus mm. Nu er sønnike blevet
20 måneder og motorcyklen har faktisk ikke været igang i denne tid. Det har
betydet at den er stået helt af, hvad angår at starte, sløve bremser mm.
så jeg ville høre hvad man skal regne med at skulle betale for at få mc'en
tjekke igennem, for at se hvad der evt. skal laves på den?. De skal faktisk
bare lige tjekke den igennem og så komme med et skøn. Regner med at det skal
laves ved enten Frankies mccenter, Harry's motorservice, eller evt. rydberg.

Da jeg ikke selv har mulighed for at lave den, da jeg ikke aner ret meget om
"indmaden" på alt hvad der har motor, håber jeg at i kan hjælpe herinde

Med venlig hilsen
Miki Vester
gsx-r250

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 28-06-05 20:33

"Mogli" <mogli@12.12> skrev i en meddelelse
> [...]
> om "indmaden" på alt hvad der har motor, håber jeg at i kan hjælpe herinde

Følgende man kunne tænke sig der skulle laves :
- Nye tændrør
- Dræning af benzintank og karburator
- Nyt bremsevæske
- Nyt batteri
Nu ved jeg ikke hvordan du har opbevaret den, men dækkende kan nok være
blevet skæve hvis den har stået på støttefoden i 20 mdr.
Kæden kan også være noget rusten?

Alt det fra tændrør til batteri er noget de kan lave på et par timer , af ca
370kr + materialer.

> Med venlig hilsen
> Miki Vester
> gsx-r250