MC Alarm
Fra : CL

Dato : 27-06-05 15:13

Hej jeg er ved at montere alarm på min MC
Der står at bla at den skal tilsluttes Acc kablet på tændingslåsen.
men hvad er det for en ?
Carsten

Fra : MKS - 74

Dato : 27-06-05 16:41

On Mon, 27 Jun 2005 16:12:45 +0200, "CL" <ddd@ddd.dd> wrote:

>Hej jeg er ved at montere alarm på min MC
>Der står at bla at den skal tilsluttes Acc kablet på tændingslåsen.
>men hvad er det for en ?

Det er det positive spændingskabel _fra_ tændingslåsen, på min
CBR600FT er det rød/sort, mens det helt røde er spændingskablet fra
batteriet _til_ tændingslåsen.

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : CL

Dato : 28-06-05 01:25

> Det er det positive spændingskabel _fra_ tændingslåsen, på min
> CBR600FT er det rød/sort, mens det helt røde er spændingskablet fra
> batteriet _til_ tændingslåsen.
>
> --
Hej godt gættet med de sparsomme oplysninger.
Den har samme farve på min CBR 1000 F DUAL.

Carsten