Syns hal?
Fra : Pierre Roland

Dato : 27-06-05 12:45

Jeg skal have synet min mc som ikke er helt standart mere Og så mener
jeg at det engang har været oppe her at der er forskel på synshallernes
"øjne" på div. ting.
Med lidt forarbejde skulle det ikke være noget problem at få den synet men
man ved jo aldrig. Jeg bor i Århus og er der nogle syns haller jeg skal
holde mig fra?

Mange Tak og god sommer
Pierre

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 27-06-05 13:26

Pierre Roland wrote:
> [...]
> man ved jo aldrig. Jeg bor i Århus og er der nogle syns haller jeg skal

Jeg kender desværre ikke nogle synshaller i Århus, men hvis du tjekker
min MC ud (på min hjemmeside) er den heller ikke helt standard.

Først blev den synet i Frederikssund, hvor den ikke gik igennem fordi
bremseskiverne var 0.1mm for tynde og der ikke var radiostøjdæmpede
tændrør, doh!

Tog den så til omsyn i Gladsaxe/Herlev hvor den gik igennem efter jeg
havde fikset tingene.

Har du nogle billeder af din ged? Vil meget gerne se den :)

God sommer! :)

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Pierre Roland

Dato : 27-06-05 18:50

> [...]
> havde fikset tingene.
>
> Har du nogle billeder af din ged? Vil meget gerne se den :)

Du kan se billeder samt beskrivelse af min mc her
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1201

Pierre

Fra : Schlæger

Dato : 27-06-05 15:18

Pierre Roland wrote:

> [...]
> man ved jo aldrig. Jeg bor i Århus og er der nogle syns haller jeg skal

Hvis det er den grønne tingest, skal du vel bare holde dig væk fra
synshallerne generelt ......

Mch Schlæger

Fra : Pierre Roland

Dato : 27-06-05 18:55

> Hvis det er den grønne tingest, skal du vel bare holde dig væk fra
> synshallerne generelt ......
>
> Mch Schlæger

HA HA HA HA HA HA HA

Pierre

Fra : Rene Mikkelsen

Dato : 27-06-05 15:30

Hej Pierre

Kan stærkt anbefale de gutter der er i Randers synshal,
Ikke noget med at det er deres "Kongedømme",og bare har lyst til at dumpe
din kværn.

Med Venlig Hilsen
Rene Mikkelsen

Fra : Ninja Rider

Dato : 27-06-05 16:02

Hejsa

Rene Mikkelsen wrote:
> Kan stærkt anbefale de gutter der er i Randers synshal,
> Ikke noget med at det er deres "Kongedømme",og bare har lyst til at dumpe
> din kværn.
Det må da være Randers Nye syns hald, på nikkelvej eller sådan noget.
Dem nede på fjordvej (Statens bil inspektion) er der da i hvertfald en
konge nede!

Mvh Emil
Der fik synet en ZXR750, men han var ikke meget for det, da std potten
var med sådan noget carbon look på, så den kunne da ikke være std.!
Desuden var skiven bag tæt på færdig, så den var han lige ved at kasere
den på!
--
Kawasaki ZXR750 Ninja
http://dfmc.dk/?id=26

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 27-06-05 16:24

> Det må da være Randers Nye syns hald, på nikkelvej eller sådan noget.
> Dem nede på fjordvej (Statens bil inspektion) er der da i hvertfald en
> konge nede!
>
> Mvh Emil

Jeg fik lederen af synshallen da jeg var til syn i Randers på Fjordvej, og
har kun postivt at sige om ham, jeg fik lov til at køre et par gange frem og
tilbage for at se om rusten ville komme af skiven foran. Flinke mand.

Stef

Fra : Martin Jensen

Dato : 27-06-05 15:52

Har hørt at de er fine i Odder...

Har selv fået synet cykler der uden problemer.

Og, så er det nemt at få en tid

/Martin, Horsens

Fra : Allan Bojesen

Dato : 27-06-05 16:44

"Martin Jensen" <martindk@operamail.com> skrev i en meddelelse
news.ss098lt88x689k@grkhome...
> Har hørt at de er fine i Odder...
>
> Har selv fået synet cykler der uden problemer.
>
> Og, så er det nemt at få en tid

Har fået synet 2 cykler i Odder uden problemer. Folkene er til at tale med.

Allan Bojesen

Fra : Brian Sørup

Dato : 27-06-05 20:53

> [...]
> man ved jo aldrig. Jeg bor i Århus og er der nogle syns haller jeg skal

Du skal ihvertfald ikke køre den til syn med den udstødning der er på
billederne.......
--
Brian Sørup
VFR 750 F RC36

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 28-06-05 01:33

Pierre Roland wrote:
> [...]
> Med lidt forarbejde skulle det ikke være noget problem at få den
> synet men man ved jo aldrig. Jeg bor i Århus og er der nogle syns

Prøv Lund ved Horsens. En kammerat har lige fået synet sin renoverede gs450
fra '81. Synet tog 4 minutter, og alt hvad der blev chekket var hjul-lejer.
Men den var selvfølgelig også 100% ok...
--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01