Armand wrote:
> GSXR 400 har her på gruppen efterhånden vist at den har det svært med at
> blive ligeså gammel som markedets vandkølede modeller magter. D.v.s. at
Armand, du mener LIGE som de andre vandkølet ik ;) GSX-r 400 er
vandkølet så vidt jeg husker ;)
> man skal regne en GSXR 400 der har passeret 60.000km for at blive
> opslidt i den tid man ejer den
Yeps, den lider af samme problem som lillebror, tæsk, tæsk og atter
tæsk ;) feed lille satan, og den skal bare holdes nede fra starten ;) tror
det dækker meget godt over de fleste ejere af sådan en.
> Drosselkit: Find Buchbjergs hjemmeside og se hvorledes og til hvilken pris!
Jeg vil helt klart mene at GSX-r 400 største fejl er stilleskruerne til
ventilerne, ik fordi det er svært at stille dem, men det er noget Lort med
den luftfilterkasse at man nemt kan være 2-3 timer om at samle den igen,
når det virkelig driller. Og så snakker vi om en erfaren here i
skruefaget, og ikke engang en nybegynder.
Men ellers en kanon fed maskine ;)
VH
Lars Molnit