Ferraridays på nordhavnsgade
Fra : Brian Laursen

Dato : 25-06-05 10:12

Husk der er masser af italiensk succes på havnen i Århus lige NU!
http://www.ferraridays.dk/article/preview/program+2005

--
Virtually Yours

Brian laursen
http://dfmc.dk/brian_laursen

Fra : Ninja Rider

Dato : 25-06-05 10:50

Hejsa

Brian Laursen wrote:
> Husk der er masser af italiensk succes på havnen i Århus lige NU!
> http://www.ferraridays.dk/article/preview/program+2005

Køre de på 2hjul? :) Kunne ikke lade være....

Mvh Emil
--
Kawasaki ZXR750 Ninja
http://dfmc.dk/?id=26

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 25-06-05 11:30

"Ninja Rider" <Gundersen@Tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Køre de på 2hjul? :) Kunne ikke lade være....
>

> Mvh Emil
> --
> Kawasaki ZXR750 Ninja
> http://dfmc.dk/?id=26

Jeps... I hvert fald disse:

12.30 - 13.00 ... Ducati, Aprilia, Benelli og Moto Guzzi
Opvisning, test og demonstration

Fra : Schlæger

Dato : 25-06-05 19:08

Brian Laursen wrote:

> Husk der er masser af italiensk succes på havnen i Århus lige NU!
> http://www.ferraridays.dk/article/preview/program+2005

Tak for tippet, Brian.

Jeg var derinde og kigge, men kunne godt nok ikke få mig selv til at
betale 125 kr. for at komme inden for hegnet. Det er da vist lige på
grænsen af straffelovens regler om berigelseskriminalitet !!!

Jeg fandt dog et rigtig godt sted henne ved "Broen", hvor der var godt
udsyn til banen.

Mch Schlæger

Fra : Steen [8700]

Dato : 25-06-05 21:54

"Brian Laursen" <cbr1100xxblackbird_2004@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Husk der er masser af italiensk succes på havnen i Århus lige NU!
> [...]
ja takker oxo for tippet, ligeledes syntes jeg det var lidt peberet at
skulle slippe 125.- , men så og ikke mindst hørte de fede øser, oxo ved den
gode " spot " ved BROEN

Bare ærgeligt der ikke var nogle 2 hjul ude på test banen....

--
Steen
No bike at the moment