hvad koster en rulning og inddysning?
Fra : Pizzabager

Dato : 23-06-05 13:23

Min nye ZX9R(98). kunne nok godt bruge en tur på rullen.. ham jeg købte den
af havde sat en anden potte på med noget hjemmelavet forrør og havde selv
skiftet dyser til en større str.

nu har jeg så sat den originale udstødning på igen, også skal jo nok dysses
om.. men hvad koster det, og hvor gøres det henne i storkbh området..

ud over det.. det er meget godt den siger noget når man fyre til den, men
mindre fedt når man kører en stille tur.. er det muligt at få en udstødning
som først brøler når man fyre til den, og ellers er ganske harmløs når
kæresten er bagpå..?? og hvor??

Mvh Kasper

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-06-05 14:45

Pizzabager wrote:
> [...]
> som først brøler når man fyre til den, og ellers er ganske harmløs når

Min Remus i rustfri og alu har nogenlunde den karakter, men den larmer
aldrig MEGET.

--
vh
Torben

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 23-06-05 14:57

"Pizzabager" <Ingenmail@adresse.dk> writes:

> [...]
>
> nu har jeg så sat den originale udstødning på igen, også skal jo nok dysses
> om.. men hvad koster det, og hvor gøres det henne i storkbh området..

Jeg kan anbefale Lydmuren i Stenløse.

Kai

Fra : Moller

Dato : 23-06-05 15:17

Pizzabager wrote:

> nu har jeg så sat den originale udstødning på igen, også skal jo nok dysses
> om.. men hvad koster det, og hvor gøres det henne i storkbh området..

Lydmuren i Stenløse er et rigtig godt bud.

> [...]
> som først brøler når man fyre til den, og ellers er ganske harmløs når

En mellem åben potte, som er pakket rigtigt, eller en af dem med dB
killer i, så kan du selv skifte mellem høj og lav ;)

VH
Lars Molnit
Bandit 1200 S, som godt kan brøle med lidt omdr.

Fra : MN

Dato : 23-06-05 16:16

øhhh mc hjørnet
men jeg vil nu anbefalt at køre til Holtug.
mikael

Fra : Pizzabager

Dato : 23-06-05 16:26

> øhhh mc hjørnet
> men jeg vil nu anbefalt at køre til Holtug.
> mikael

Lol ja MC hjørnet, der skal man ikke kun spørge hvad det koster.. men også
have det på skrift.. :)

kasper

Fra : Moller

Dato : 23-06-05 16:44

Moller wrote:

> [...]

Nå ja glemte prisen... Lydmuren tager 400Kr. for rulningen, hvis der
skal justeres noget koster det derfra alm. timetakst. for de fleste vil
det betyde at de er meget billigere end f.eks. Holtug, Dot-e osv. som køre
fast pris tilbud, fordi der som regel ik er gjort mere end at den rigtige
justering rammes inden for 1time maks 2... hvis man så har boret huller i
filterkassen osv. kan det løbe lidt op osv. men der advares om det inden,
hvis det er en model som de kender til ikke vil makke ret når der laves
for mange julelege.

VH
Lars Molnit
Som betale ca. 1000Kr. for en rulning og justering sidst den var hos
lydmuren... og den skal snart derop igen, da nu skal der åbnes op for
filteret ;)

Fra : Dr.Enduro

Dato : 23-06-05 18:54

Moller wrote:

> Som betale ca. 1000Kr. for en rulning og justering sidst den var hos
> lydmuren... og den skal snart derop igen, da nu skal der åbnes op for
> filteret ;)

Det er også, hvad jeg har hørt det koster for en bandit her i Odense.

--

Hilsen Jan

Fra : Ninja Rider

Dato : 23-06-05 22:17

Hejsa

Regn med en 1000-1500,- alt efter værkstedet....
Måske billigere.
Jeg fik justeret min bandit ved Rydberg for en 1000,- mener jeg. Det tog
da alligevel en time eller 2!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZXR750 Ninja
http://dfmc.dk/?id=26

Fra : Moller

Dato : 24-06-05 13:20

Ninja Rider wrote:

> [...]

> Måske billigere.
> Jeg fik justeret min bandit ved Rydberg for en 1000,- mener jeg. Det tog

Tjaaa... Holtug MC siger fastpris = 2600Kr... kan ik husk om det var
med eller uden Jet-kit ? men det kan Dennis H. fortælle os om hvad han gav.

Dot-e, måtte jeg punge godt 4600Kr. op hos incl. Jetkit, men så snakker
vi også om en meget syg opsætning(arbejde fra kl 9 til 15.30 med ½ times
frokost pause), jeg mindres også han snakkede om ca. 2600Kr. fast pris til
standardcykler, Men igen er jeg i tvivl om det var med eller uden
Jet-kit... begge Kits ligger omkring 1200 til 1595kr. alt efter forhandler
(Dynojet eller FactorySnot).

VH
Lars Molnit
Bandit 1200... som ramte begrænseren i 5 gear i dag... hmmm, den skal
nok geares lidt op igen ;)