Juel wrote:
> Endnu et kapittel i justerings historien blev skrevet igår..
Du kan jo snart skrive en bog om det "Juel fra OZ" eller måske "Dr.
Juel or: How I Learned to Stop Worrying and Love the GS-engine ". ;)
> Jeg satte 135 dysser i kaburatorene, men jeg måtte sætte nålen i øverste
> hak, og tror ikke dyssen er stor nok, så det går da helt galt hvis der
> kommer en 140 dysse i dem, kan man så få en tykkere nål, så den ikke behøver
> at sidde i øverste hak?
Hvordan er dit tomgangs system ? og er dine strålerør fine runde ?
eller flotte ovale ? hvis dit tomgangs system gir for meget foder, kan
dette være en grund til at nålen driller.
> Problemet er at den stadigt tøver lidt ved mellemgas, og rykning af nålen
> har næsten fjernet det, men desværre ikke helt..
Jeg havde næsten et lignende problem med Banditten da jeg fik andre
knaster i, med standard nålene... Lydmuren bandede og svovle, og da vi
smed Jet-kittet i, så virkede alt fint igen ;)
> For satan den bliver hurtigere og hurtigere hver gang jeg kommer nærmere det
> gyldne setup
Så mangler du bare at afstive den til de eksra krafter, og måske lige
få styr på om den har bremsepower nok... sådan 200Kg. cykel kræver nu lidt
når den skal bremse, og så vidt jeg husker er det bremseskiver fra en
meget lettere cykel der sider på ik ;)
> Mvh
> Morten **som synes det er fedt at selv ordne karburatorer for at få mc'en
> til at spille**
Nærig frans ;) hæhæ... ja man lære noget, og så længe den ik smider
mere, så er det også til at ha med at gøre... prøv at tænke på at skulle
lave tændrørs teste på banditten, fuld hane i det gear som den ik går i
begrænseren i.
VH
Lars Molnit